Aftermarket Xenon

Wicko071

Bekend lid
2,069
468
102
Hoi,

Ik zit met een dillema..
Ik heb al een tijd geleden projectoren in mijn H4 koplampen gebouwd..
Daar passen er D2S xenon lampen in..

Goed, ik heb een tijd geleden een professionele xenon set besteld, van het merk ZeeZ Electric, uit Amerika.. Canbus ballasten erbij dus storingsvrij..

Bij het installeren, wilde het maar niet werken.. heb van alles geprobeerd, met relais en dergelijke maar niks hielp..

Uiteindelijk heb ik een ander set uit china besteld en die werkt perfect( dacht ik)..

Gisteren heb ik het setje gemonteerd en alles deed het..



Totdat het donker werd dacht ik ff testen..
Nou contact aan, schakelaar op Auto functie lampen gaan aan en starten maar..

Na paar seconden gingen de lampen uit en sprong het storingslampje aan.. meerdere malen geprobeerd maar zonder resultaat..

Ff op internet gekeken en bleek dat meer mensen het probleem hadden en het lag aan de slim ballast.. Mensen met de Classic ballasten zo genoemd, dus de dikkere metalen versies hebben dit probleem niet..


Nu( na mijn uitgebreide verhaal [emoji14]) is mijn vraag waar ik zo een xenon set kan halen?
Ik durf zo een set uit China niet aan, vanwege kwaliteit en retour als het niet goed is..

Overal zie ik slimballasten, maar ik moet zo een dikke versie hebben..


Btw, kun je de lampen met een andere ballast gebruiken? Of zijn ze identiek aan de ballasten?


Alvast bedankt..
 
@iichel : ik heb al een mail verstuurd naar xenonlamp.nl..
Indd, voor goede kwaliteit kan ik beter geen chinese setjes halen, maar ik moet zeggen met mijn huidige set is het lichtopbrengst echt goed.. het zijn alleen de slimballasten die niet mee willen werken

@krisrock: nee dat zou je bijna denken, maar daarmee los je het probleem niet op, want zero2fear heeft ook het zelfde ingebouwd en bij hem werkt het probleem/storingsvrij..

Dus ik weet 99% zeker dat het aan de ballasten liggen.. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!