Aftermarket LED | Welke lamp moet erin?

Beste allemaal,

Ik heb sinds kort aftermarket LED koplampen gekocht voor mijn polo AW. (plug & play)

Nu zitten er wel al H7 lampen in de koplampen voor het “grootlicht”
Echter zitten er geen lampen in voor het “dimlicht”

In de beschrijving stond iets over dat je D2S/D2H lampjes zelf moest aanschaffen voor het dimlicht…

Net bij auto indus geweest en precies bijgevoegde foto’s laten zien. Kreeg als antwoord dat een D2S lampje niet past op de aansluiting. Kreeg H7 lampjes mee, maar volgens mij klopt dat ook niet.

De aansluiting / module heb ik bijgevoegd als foto’s. Kan iemand mij vertellen welke lampen ik moet bestellen om hier in te bevestigen?
 

Bijlagen

  • IMG_6573.jpeg
    IMG_6573.jpeg
    294.1 KB · Weergaven: 44
  • IMG_6574.jpeg
    IMG_6574.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 95pk 
Het is in de behuizing d2s achtige aansluiting. Maar de stekker lijkt h7 inderdaad
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Weet alleen echt niet wat ik ermee moet doen…. Kan wel een H7 lamp aansluiten maar omdat het D2S behuizing is gaat deze denk ik niet blijven zitten
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 95pk 
Ja de groene ring kan eruit, echter kan je hem daar niet echt in “vast” zetten.

Grootlicht lijkt een andere behuizing te hebben waar deze wel goed in past.
Anders maar H7 lamp erin doen en kijken of ik hem op een beun manier kan bevestigen..

Vind het wel merkwaardig dat de behuizing van het dimlicht D2S is en de aansluiting H7, maar goed.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 95pk 
Ik heb deze koplamp ook voor mijn Golf gehad, en gewoon een D2S lamp erin gezet.
De D2S lamp heeft de zelfde soort stekker maar dan met 2 pinnen eruit,.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!