Afspraak gemaakt bij heron, kleine beurt..

Ik heb afgelopen week even een afspraak gemaakt bij Heron @ Purmerend, via hun website. En vroeg ook om een kostenplaatje te maken, vooraf;

Dit kreeg ik te horen;

Onderstaand heb ik voor u een kosten indicatie gemaakt voor uw wensen.

- Long-life beurt (klein) > € 296,-
- Airco onderhoud (incl. vervangen koudemiddel en fluor) > € 134,-
- Airco Check > € 19,95 (met VW incl. kaart gratis)
- Leenauto > vanaf € 45,-


Kost nog aardig wat.. zo te lezen :roll:
Even een kleine beurt.... *zucht*
 
Afzetters hahaha!

Bij mijn volkswagendealer betaal je gewoon ongeveer 150 euro voor kleine beurt en 300 en nog wat voor grote beurt! Tenzij er wat dingen mis zijn, dan betaal je meer uiteraard!

Dit zijn hele normale prijzen ook voor andere merken, behalve de duurdere merken dan!

Ik wil niet weten wat jij dan moet betalen als je een grote beurt moest hebben!
 
Waarom een long-life beurt?
Hoeveel kilometer rij je per jaar?

Ik heb mijn Polo afgelopen vrijdag zijn allereerste beurt laten geven.
Ben van de long-life olie afgestapt naar gewone olie omdat ik ongeveer per jaar 11000km rij.
En het scheelt een berg geld want die long-life olie is flink aan de prijs.
 
ja dan is een longlife beurt erg handig want anders moet je ieder half jaar de garage in voor een beurt. Nu kun je gewoon 1x per jaar.
Mja wat betaal je voor een liter longlife olie? Voor de vrachtwagens kost die iets van 17 euro de liter en die wordt ieder half jaar ververst ala 42 liters. Dus ik vind allemaal die pijzen wel meevallen :oops:
 
ik heb ook een longlife beurt gehad (weet exacte prijs niet meer maar kwam neer op 2 tientjes meer op de beurt ivm de vloeistoffen idd). Voor het marginale verschil met een gewone beurt hoor je mij niet klagen :)

Airco heb ik erg goedkoop geserviced, lang niet voor dat bedrag (allemaal lokale vakgarage ;))
 
Dekker zei:
Zojuist afspraak opnieuw gemaakt..
kleine beurt + airco check.

Airco-onderhoud is nog helemaal niet nodig bij een auto van net 3-4 jaar oud :roll: ..

Die van mij is 6 jaar oud, misschien toch eens tijd voor een kleine beurt (jaar geleden) en een airco her vul
 
Gelukkig dat een vriend het van me doet..die werkt bij een dealer en maakt gebruik van de garage na 1800uur..

was 250 kwijt voor een grote beurt alles erop en eraan (althans wat nodig was voor de km stand) En nog nieuwe rem blokken erin gekregen.
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
Ik heb vandaag ook al het onderhoud weer gedaan aan de polo, kleine beurt met remmenrevisie en aandrijfassen, 225 euro totaal. Donderdag apk en dan kan ik weer een jaar vooruit:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!