Afscheid

Helaas heb ik na wat meningsverschillen met een beheerder besloten me terug te trekken van dit forum. Jammer dat het zover heeft moeten komen, maar het is niet anders.
 
jammer, maar vind het wel raar dat je zo'n drastische beslissing neemt na een meningsverschil...
ik weet nu ook wel niet waar het juist om ging en hoef dit ook niet te weten maar om dan meteen dit te doen...
ik herinner mij nog zo iemand die een paar uur later er al spijt van had en zich opnieuw had aangemeld. Ik hoop dat jij je ook nog zo gaat bedenken :)
 
Ik snap niet waarom jullie dit topic niet gewoon dicht gooien dit is toch meer om nog even een tik uit te delen naar de moderator waarmee de discussie is geweest.

Er zijn volgens mij maar weinig forums zo als deze redelijk kleine groep die echt fanatiek is op het forum en er is op dit forum nog erg veel kennis aanwezig ook! :).

Gewoon super gezellig dus :)
 
Ik snap niet waarom jullie dit topic niet gewoon dicht gooien dit is toch meer om nog even een tik uit te delen naar de moderator waarmee de discussie is geweest.

Er zijn volgens mij maar weinig forums zo als deze redelijk kleine groep die echt fanatiek is op het forum en er is op dit forum nog erg veel kennis aanwezig ook! :).

Gewoon super gezellig dus :)

Heb er inderdaad wel over getwijfeld maar ach als dit iemand zijn minute of Fame moet zijn dan wil ik die best geven. Misschien laat dit ook wel zien dat we niet overal mee in kunnen stemmen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!