afscheid mypolo en polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat heeft er idd veel aan gedaan Big Grin da ritje in de jouw gti en eddy zen wrc Big Grin . ma tis eigelijk wil meer luxe grotere auto en meer pks onder de poep en verdien da Stick Out Tongue

das ni van spaaren ma word gekocht samen met vrouwtje he ;) dan ga alles rapper en krijgde rapper en lening he ;) maja nu nog tot zeker februari nog me de polo rijden rrrrrr Big Grin slaap er nu al nime van dat wachten he Big Grin en twas de keuze oftewel ne moto en de polo houden of geen moto en samen de gti koopen dan is de keus rap gemaakt ;) en ze heeft geen rijbewijs die va mij dusja de auto is eigelijk alleen van mij dan aja ;) greets
 
.  .  . 
ok zal dan op mypolo blijfen ;) Big Grin dacht ja nu dat ik binnekort geen polo meer heb dat ik idd niet meer welkom was Stick Out Tongue . Ja das ieder zijn keus he hoe je en auto koopt tis ni da ik hier 35 duizend euro op men rekening heb staan Big Grin zenne Big Grin zou dan nog wa anders koopen Big Grin . en men vrouwke zal haar rijbewijs ni doen veel te schriek voor te rijde Big Grin heb al genoeg geprobeerd bij haar ma ze wilt ni Big Grin . kwijtraaken denk dat je bedoeld gestoolen ja de kans zit er altijd in maar ze gaan toch veel moete doen hoor de auto ga altijd in garage staan en in de garage liggen mijn staford en mene scheper savnds en nacht dus zalt wel rap hooren Stick Out Tongue Big Grin en merken . heb gewoon voor 1 ding bang en dat is als hij ergens geparkeerd staat of mensen die der is tegen rijden of krassen gaan intreken . ik zal dan in 2015 op m&g is afkomen dan me de gti ;) greets
 
.  .  . 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!