Afdekkap slot bestuurder

omulder zei:
Ziet er wel mooier uit

Maar wat als je batterij nou leeg is van je remote en de sleutel moet gebruiken....

Heb een reserve remote en batterijen liggen. Meestal zie je wanneer de batterij bijna leeg is. We denken daar liever niet aan, we zien dan wel op dat moment :lol:
 
Deze onderdelen zijn gewoon bij de dealer te bestellen. Of bij:

http://www.vagtechniek.nl/index.php?mai ... cts_id=367

Ik heb deze mod destijds ook uitgevoerd op mijn 6L Cupra:

777ab-1.jpg


Het grootste probleem zal zijn om het onderdeel METALDISC nog te vinden. Dat is het kleine stalen ronde plaatje op onderstaande foto (niet mijn foto).

a7cgupbpas-1.jpg


Als de slotcilinder verwijderd is, dan blijft er namelijk een soort inkeping zitten waar iemand met slechte bedoelingen een schroevendraaier in kan rammen en zo de comfortsluiting van de ramen kan activeren. De METALDISC lijm je over die inkeping heen, waardoor de inkeping onbereikbaar wordt. Zonder dit onderdeel is het nog steeds eenvoudig inbreken.

Ik had de mijne destijds via Ebay uit de UK. In Nederland was het nergens te krijgen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!