Advies speakers Polo 9n3

Beste lezer,

Woensdag wordt mijn nieuwe auto afgeleverd, namelijk een polo 9n3 5-deurs uit 2008. Nu heb ik in mijn huidige auto (golf 4) voor en achterin een set van Focal speakers gehad. Nadat ik afgelopen week alles aan het uitbouwen was kwam ik erachter dat weer een woofer van mijn focal 165 a1 composetje kapot was (weer meervast "2e al binnen een jaar") ik vermoed dat dit eventueel door vocht in mijn deur komt, maar woofers die het nog geen jaar uithouden heeft mij niet veel vertrouwen gegeven in de levensduur van de speakers van dit merk. Het geluid was altijd wel goed.

Nu heb ik dus nog over 1 setje focal speakers PC165. Deze wil ik in de achterdeuren plaatsen van de Polo voor zolang deze het uithouden:|. Nu wil ik graag advies van jullie voor een composet voorin en hoe ik kan voorkomen dat ik weer een woofer kapot krijg.. (muziek staat vrijwel nooit hard, ook geen gekraak ofzo gehoord kwam op 1 moment geen geluid meer uit vandaar denk ik dat vocht o.i.d. de boosdoener is)

Robbert-Jan
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!