advies exterieur styling

Hey ik ben nieuw op dit forum, en binnekort eigenaar van een mooie polo.
Voordat ik de auto al heb zit ik natuurlijk al lekker te fantaseren over wat ik eraan wil veranderen, en ik heb hier nog wel wat vragen over. Heb geprobeerd te zoeken maar zonder echt resultaat...

Ik heb een zwarte polo 5drs. 1.4 2002 gekocht, en wil graag het volgende veranderen:

- Chrome/zilveren grill met vw logo
Wat zijn jullie ervaringen hierover, is het verstandiger om een nieuwe grill te kopen... of de standaard over te spuiten?

- Chrome/zilveren buitenspiegels
Zelfde vraag..

- Kortere zwarte antenne
Eentje waarvan het ontvangst niet verpest wordt, iemand een tip?

- Chrome sierstrips rond de portieren
Kan dit met van die chrome plakstrips, of wordt dat niet mooi?

Nou zit ik op talloze tuningsites, webshops en marktplaats te kijken voor de duizenden onderdelen, maar welke sites/winkels raden jullie aan?

Alvast bedankt!
 
Grill zou ik niet spuiten, ik zou voor een Highline grill gaan.

Spiegels kan je wel goed spuiten, of 2e hands kijken.

Antenne van een 6R monteren, of een dummy shark antenne en dan plaats je een ingebouwde antenne onder het hemeltje.

Wat voor een chromen sierstrips langs de portieren wil je hebben dan? Plakstrips is niet mooi en staat sjonnie achtig (vind ik dan)
 
hey starsky bedankt...

Highline grill, wat kosten die ongeveer?
Bij welke antenne die je aanraadt is het ontvangst beter?
ja welke sierstrips wil ik, wist ik het maar haha. misschien heb ik het verkeerd verwoord, ik wil graag chrome strips rond de ramen van mn deuren.
 
Op http://www.vaglink.com/ kun je stoot/sierstrips en klinken kopen voor de Polo 9N / 9N3 voor de Chinese markt die worden in de kleur gespoten en daar zit een chroomstrip op. Dat zijn dus originele VW onderdelen ziet er een stuk beter uit dan die chroomstrips die van een rol afkomen dat ziet er in mijn ogen niet uit. Verder idd wat al eerder werd genoemd, Highline grill plaatsen die heeft chrome accenten.
 
oh ok. ik was eigenlijk niet op zoek naar stootstrips, miss had ik het verkeerd beschreven. ik bedoel eigenlijk strips rond de ramen van de deur.

zoiets als dit:
2009_Skoda_SuperbDoorChromeStrip-1.jpg


heeft iemand ervaring met deze grill:
http://link.marktplaats.nl/382503005
 
Heb je niet voor de Polo, lijkt me ook niet echt mooi (kwestie van smaak) om zoiets er op te maken (je ziet meteen dat het achteraf geplakt het wordt er eerder lelijker van dan mooier. Als je veel chrome wilt hebben kun je beter een oldtimer kopen of een amerikaan daar zit genoeg verchroomd plastic op.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!