Advies carkit op Rns310

Ik wil graag een carkit in de polo maken (Rns310 met iphone 5)
wat zijn jullie ervaringen hiermee ?
Het makkelijkste lijkt mij gewoon een Parrot Mki9200 of ck3100 met een iso to car stekker (of heb ik die dan niet nodig)?
 
weet niet wat dit kost maar ik heb laatst in mijn golf 5 een bluetooth set van vw geplaats.
heb deze besteld bij uwautoonderdeel en was geloof ik 245 inclusief module die ook werkt met iphone 5 en samsung galaxy s4 ed.
weet niet wat het verschil is qua prijs maar kan nu wel gewoon alles bedienen via mijn rns wat ik persoonlijk mooier vind en de microfoon zit niet in het zicht maar achter de interieur verlichting.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
weet niet wat dit kost maar ik heb laatst in mijn golf 5 een bluetooth set van vw geplaats.
heb deze besteld bij uwautoonderdeel en was geloof ik 245 inclusief module die ook werkt met iphone 5 en samsung galaxy s4 ed.
weet niet wat het verschil is qua prijs maar kan nu wel gewoon alles bedienen via mijn rns wat ik persoonlijk mooier vind en de microfoon zit niet in het zicht maar achter de interieur verlichting.

Heb er even naar gekeken en dat is idd ook een mooie optie om het zo te doen, heb je verder ook geen andere schermpjes.
prijs van een ck3100 is ongeveer 100 euro en dan moet er nog een kabeltje bij dus wel wat goedkoper.
Het inbouwen is niet moeilijk met deze vw module ? waar heb je de bluetooth module zelf geplaatst onder de stoel ofzo of ergens achter het dashboard ?
 
Heb er even naar gekeken en dat is idd ook een mooie optie om het zo te doen, heb je verder ook geen andere schermpjes.
prijs van een ck3100 is ongeveer 100 euro en dan moet er nog een kabeltje bij dus wel wat goedkoper.
Het inbouwen is niet moeilijk met deze vw module ? waar heb je de bluetooth module zelf geplaatst onder de stoel ofzo of ergens achter het dashboard ?

Heb deze zelf heel eenvoudig geplaatst.
handleidingen staan op de website van fiscon voor als je er niet uit komt.
De quadlock stekker is plug en play, dan de kabel naar de module onder de stoel via de middentunnel (deze kan je er gewoon onder stoppen dus hoef je niks te demonteren.
en kabeltje van de microfoon via de a stijl naar boven voeren.
let op moet wel gecodeerd worden met vag com maar dit is een eitje.
Heb wel nog zo'n modulehouder voor onder mijn stoel gekocht deze zit er niet bij maar via mp of ebay zijn deze wel goedkoop.
Ik heb hem bij bm onderdelenshop shop gekocht want hun hadden er een staan voor 5 euro Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
Heb ik toen zelf gedaan.
Staat ook in die handleiding op fiscon maar staat geen polo 6r zie ik.
Lees net op een andere site dat coderen niet nodig is maar dat merk je vanzelf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!