Voorstellen Admiraal

Hoi, ik ben Marcel en sinds drie weken eigenaar van een Polo 1.2 TSI (6C) uit 2016.

Ik lees al een tijdje mee op dit forum omdat ik op zoek was naar info voor een tweede auto voor woon- werkverkeer. In het verleden heb ik al eens Polo gereden en dat beviel me uitstekend, vandaar wederom deze keuze.

In verband met een andere functie rij ik sinds kort behoorlijk wat meer (stad) kilometers dan normaal en moet de auto bij calamiteiten soms ook op plekken parkeren waar dat niet mag (uiteraard met ontheffing). Ik heb naast de polo een BMW 435i coupe M sport en zie mezelf dat niet met de BMW doen in Amsterdam :).

De bedoeling was om voor een simpele en zuinige uitvoering te gaan. Ik ging op zoek naar een wat ouder model maar na het zien van zoveel moois, en omdat mijn zoon bezig is met zijn rijbewijs en hij er t.z.t. ook in mag rijden, kon ik de verleiding niet weerstaan het budget wat te verhogen en voor een wat nieuwer en sportiever model te gaan. Het oog viel op een 1.2 TSI met weinig kilometers, uitgerust met R-Line in- en exterieur pakket (en meer). De kleur gaf uiteindelijk de doorslag.

Ik ga nog op zoek naar andere velgen gezien de velgen die er normaliter onder horen te zitten (Mallory) er niet bijgeleverd zijn. De huidige velgen gebruik ik als winter set.

Bijgevoegd wat foto's...
 

Bijlagen

  • polo1.jpg
    polo1.jpg
    463.7 KB · Weergaven: 30
  • polo2.jpg
    polo2.jpg
    376.1 KB · Weergaven: 31
  • polo3.jpg
    polo3.jpg
    471.4 KB · Weergaven: 31
  • polo4.jpg
    polo4.jpg
    447 KB · Weergaven: 31
  • polo5.jpg
    polo5.jpg
    380.5 KB · Weergaven: 29
  • polo6.jpg
    polo6.jpg
    353.6 KB · Weergaven: 27
  • polo7.jpg
    polo7.jpg
    243 KB · Weergaven: 25
  • polo8.jpg
    polo8.jpg
    294.6 KB · Weergaven: 26
  • polo9.jpg
    polo9.jpg
    322.4 KB · Weergaven: 25
  • polo10.jpg
    polo10.jpg
    516.9 KB · Weergaven: 24
  • polo11.jpg
    polo11.jpg
    258 KB · Weergaven: 22
  • polo12.jpg
    polo12.jpg
    378.7 KB · Weergaven: 21
  • polo13.jpg
    polo13.jpg
    237 KB · Weergaven: 20
  • polo14.jpg
    polo14.jpg
    295 KB · Weergaven: 19
  • polo15.jpg
    polo15.jpg
    312.4 KB · Weergaven: 19
  • polo16.jpg
    polo16.jpg
    274.3 KB · Weergaven: 19
  • polo17.jpg
    polo17.jpg
    343.1 KB · Weergaven: 19
  • polo18.jpg
    polo18.jpg
    277.6 KB · Weergaven: 18
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90pk 
Hoi Marcel, mooie auto met een mooie lijst aan opties. De 6c r-line is naast Mallory's ook origineel geleverd op Sebrings. Maar net wat je mooier vindt.
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Admiraal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!