Adaptieve onderstelregeling (Sport Select) standaard bij 1.6 TDI Highline Business R

Hallo,
In februari heb ik een Polo Highline Business R besteld (zakelijk lease) via mijn werk. In de Volkswagen configurator op de website staat onder "standaard opties" de Adaptieve onderstelregeling (Sport select) / rijdersprofielen / 15 mm verlaagd als standaard optie. Nu heb ik een prijzenlijst van januari 2020 gevonden van de Volkswagen Polo en tot mijn verbazing zie ik staan:

Adaptieve onderstelregeling 'Sport Select' inclusief instelbare rijprofielen 'Driving Profiles', 15 mm verlaagd (Let op: behoort niet tot de standaarduitrusting op 1.6 TDI Highline (Business R))

Kan iemand mij vertellen wat ik nu kan verwachten wanneer ik (hopelijk) mijn auto in week 31 op mag halen?
Alvast bedankt!

Hieronder het totale pakket met opties wat ik heb gekozen:

Polo Highline Business R
Kleur: Reef Blue
- model & motoraanduiding op achterklep laten vervallen
- spiegelpakket
- digitaal instrumentenpaneel (Active Info Display)
- Licht & zichtpakket
- LED pakket
- Velgen 'Sebring', 16 inch lichtmetaal
- *R-Line bumpers;*R-Line grille met R-Line logo;*R-Line opschrift op de voorspatschermen;*R-Line dakspoiler

Mvg Rutger
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.6 TDI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: RudeRuud
Kan iemand mij vertellen wat ik nu kan verwachten
Geloof de prijslijst maar, die is vaak wel correct.
De VW configurator is één grote ellende en toont vaak onjuiste opties of juist niet de opties.
Ik geloof dat iedereen dit al gemeld heeft bij VW, maar het blijft een issue.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
Configurator is shit!

Bij 1 van mijn "standaard" opties stond dat er draadloos opladen in zat. Eindstand koop ik een telefoon met de mogelijkheid om draadloos op te laden, werkt het niet. Na contact te hebben gehad met de dealer krijg ik doodleuk te horen : dat is een foutje van de website, er zit geen draadloos opladen op je auto. Joe, flikkers...
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
dat is een foutje van de website, er zit geen draadloos opladen op je auto
En dat is inderdaad de ellende van de online configurator. Ik zal het hier niet te hard roepen ;) maar o.a. lane assist en blind spot stond ook ooit als optie in de configurator terwijl het niet geproduceerd kon worden.

Sport Select is optioneel leverbaar bij een 1.6 TDI met R-line pakket. Meerprijs is +/- € 400. Daarvoor had ik hem in elk geval zonder twijfel bijbesteld.
Mijn volgende Polo AW ga ik geleverd krijgen met adaptief onderstelregeling, mijn huidige Highline was toen eind 2017 nog net niet standaard daarvan voorzien dus geen idee of ik het ook actief ga gebruiken en wat ik eraan heb...
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line DSG  1.0 TSI 135pk (VAGtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
Mijn volgende Polo AW ga ik geleverd krijgen met adaptief onderstelregeling, mijn huidige Highline was toen eind 2017 nog net niet standaard daarvan voorzien dus geen idee of ik het ook actief ga gebruiken en wat ik eraan heb...
Je gaat het sowieso 'gebruiken' aangezien je volgende Polo een sportonderstel krijgt, die heb je nu waarschijnlijk nog niet ;)
 
  • Haha
Waarderingen: WiZZiEJP
Zit er niet op, bij mijn 1.6TDI Highline was me dat wel “beloofd” toen ik hem bestelde. Kwam er later achter dat dat dus niet zo was. Leasemaatschappij heeft, omdat ik het specifiek had aangegeven bij het bestellen, een compleet nieuwe auto voor me besteld.
 
VW  Polo AW Highline  1.6 TDi DSG7 
Ik kan me ook herinneren toen ik in 2014 de volkswagen golf variant aan het uitzoeken en samenstellen was, dat ze bij de dealer niet uitgingen van de online configurator.
Daarom heb ik hem toen met een briefje bij de hand samen met een medewerkers samengesteld...

Blijft wazig waarom een dergelijk groot bedrijf dit niet op orde heeft, maar wellicht heeft dit te maken met de grote hoeveel opties/combinaties en verschillen in diverse landen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!