Polootje
Actief lid
Ik merkte laatst toen ik achteruit reed met de voorruitwissers aan vanwege het aggenebbische weer, dat m'n achterwisser ook ff meeging....heel vaag, want ik wist zeker dat ik nix aangeraakt had. Ik ff m'n boekkie erbij gehaald en nu blijkt dat dit dus "standaard" is: je achterwisser gaat mee als je voorruitwissers ingeschakeld zijn zodra je achteruit rijdt.
Nu vind ik het zeer irri dat je dan zo'n wisbaan ziet op je achterruit en als je ruit vies is, krijg je nog krassen en strepen ook :?
Nu kan ik uiteraard wel de achterwisser eraf slopen, maar eigenlijk wil ik weten of dit via de VAG-com uit te schakelen is??? Anders haal ik 'm idd een keer eraf (gebruik die achterwisser toch nooit)
Dus...kan dit uitgeschakeld worden of niet??
Heren mods...kan dit bericht verplaatst worden naar "Vragen&Problemen Polo 9n/3"??
Nu vind ik het zeer irri dat je dan zo'n wisbaan ziet op je achterruit en als je ruit vies is, krijg je nog krassen en strepen ook :?
Nu kan ik uiteraard wel de achterwisser eraf slopen, maar eigenlijk wil ik weten of dit via de VAG-com uit te schakelen is??? Anders haal ik 'm idd een keer eraf (gebruik die achterwisser toch nooit)
Dus...kan dit uitgeschakeld worden of niet??
Heren mods...kan dit bericht verplaatst worden naar "Vragen&Problemen Polo 9n/3"??