Achteruitrijcamera

Ik heb een polo uit 2021. Fijne auto met alles erop en eraan wat ik graag zou willen behalve een camera.

Nu heb ik even rond gekeken maar de camera is te vinden maar nu zoek ik iemand die hem ook in wil bouwen.
Inbouwservices genoeg maar wat een bedragen rekenen ze ervoor zeg! En daarnaast is de camera natuurlijk ook veel duurder als je die via hun aanschaft,

Dus wie heeft er zin om een camera in te bouwen? Uiteraard tegen een vergoeding? Wellicht iemand die ook een goedkopere cq betere manier weet dan een OEM camera aanschaffen? Ik lees over camera op de sloop van golf 7 met een bracket etc,,,,,dan haak ik meteen al af hahahah
Ik ben zelf niet geheel onhandig maar heb er domweg het geduld niet voor. Uiteraard wil ik best helpen, al is het met koffie halen ;)

Laat maar weten en dan komen we er vast wel uit!

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
Ik wil best wel samen onder begeleiding zo'n camera inbouwen, dat kost niks extra.
Ik bied dat nooit actief aan, maar in de praktijk vinden 9 op de 10 klanten het veel te leuk om te blijven kijken bij de inbouw van cruise, MF stuur, camera, PDC... alleen een trekhaak vinden ze niks aan.
Als je zelf de spulletjes regelt...
inbouwen is ongeveer 2 uur werk als je het netjes wil doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: andy1995
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!