Achteruitrijcamera Polo 6R met RCD330

Heb je een camera in het logo?

Mag ik vragen welke je waar gekocht hebt?

Ik had er een van Alie maar deze paste niet met de ruitenwissermotor..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
Het zal dan wel per polo uitvoering verschillen. Ik had alleen een speciale bracket nodig, beetje schuiven, stoeien en aandraaien en de camera zit, zoals het hoort.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Oh wil ik ook wel op mijne. Woon zelf in Eindhoven, kan wellicht keer je hulp gebruiken ;)

Heb je met statische lijnen, bewegende lijnen of zonder?
Sorry, ik had helemaal geen meldingen gekregen van nieuwe berichten. Ik heb degene zonder lijnen, 10-tje via aliexpress. Werkt prima. Ben je inmiddels al begonnen er mee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12V 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12V 
je hebt 2 keuzes als je de link opent. Welke heb jij dan en wat is het verschil?

De ene heeft die lijnen en de andere niet (de goedkoopste). Voor zover ik weet doen die lijnen niet echt iets dus ik zonder nemen, maar het verschil is een paar euro dus het maakt denk ik niet heel veel uit voor je. Wat je het fijnst vindt.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 12V 
Dus voor de goede orde....

Die triggerwire moet gekoppeld zijn aan de + van je achteruitrijverlichting. En de camera moet op een constante + en een massa-?
En de triggerwire die aan de kant van de radio zit? Waar moet die aangekoppeld worden dan?

Sorry dat ik het topic kaap maar ben er al een week mee bezig en raak behoorlijk gefrustreerd dat ik maar "no signal" te zien blijf krijgen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dus voor de goede orde....

Die triggerwire moet gekoppeld zijn aan de + van je achteruitrijverlichting. En de camera moet op een constante + en een massa-?
En de triggerwire die aan de kant van de radio zit? Waar moet die aangekoppeld worden dan?

Sorry dat ik het topic kaap maar ben er al een week mee bezig en raak behoorlijk gefrustreerd dat ik maar "no signal" te zien blijf krijgen
Ik heb 2x plus aan moeten sluiten.
1 voor de camera zelf en 1 voor de motor.
Blauwe trigger aan de achteruitverlichting.
Vergeet je de activeren met VCDS ook niet?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Sorry zie dit nu pas. Ik heb em gekocht bij Aliexpress. Het is 1tje die onder de kentekenplaat gaat. Werkt echt naadloos, ziet er in principe uit als origineel voor zover ik kan beoordelen. Dit is de camera die ik gekocht heb: https://nl.aliexpress.com/item/33050749687.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1ed64c4dF4JoiJ
Vreemd, ik heb kei lang zitten zoeken toen en vond uiteindelijk alleen maar een bracket.. en die paste gelukkig wel. Maar hier heb je gewoon de camera er vast bij in zitten. Maar volgens mij zitten er geen leds in of wel? (als het donker is)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!