Achteruitrijcamera installeren in kentekenverlichting

Goededag,

Ik heb een achteruitrijcamera besteld voor de polo, het is er een die je in kentekenverlichting moet plaatsen. Nu vraag ik me af hoe ik daar makkelijk bij kan om de kabels te trekken. Moet de bumper los of iets in de koffer bak? en waar kan ik de plus en de min het beste op aansluiten

alvast bedankt

Mark
 
Hangt er natuurlijk vanaf hoe de set aangesloten moet worden.
Als die contactstroom moet hebben zal je een contact geschakelde draad moeten pakken, sigaretaansteker oid.
Als die alleen stroom nodig heeft als je achteruit ingeschakeld word dan zou ik die van je achteruitrijlicht pakken.

je hele auto is min.
dichtst bij achterin is achter de bekleding links.

om het in te bouwen zal je het makkelijkst vinden je achterlichten demonteren,
achterbumper demonteren,
dan kan je goed bij de doorvoerrubber naar binnen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
EIndelijk geinstalleerd in het kentekenverlichting. heb hem ook aangesloten aan het kentekenverlichting. Nu alleen een probleem is dat ik perfect beeld heb als de auto uit staat als ik hem start begint het beeld te storen. Iemand een idee hoe dit kan? video kabel isolatie? of voeding? alvast bedankt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!