Achteruitrijcamera geen parking line

onair

Actief lid
225
33
28
hallo ik heb even een vraag.
Ik heb een rns 510 daar heb ik een achteruitrij camera voor gekocht en een interface.
Als ik de camer aan sluit had ik even thuis op de tv gedaan om te kijken of de camera het wel doet voor dat ik alles ga instaleren.
Kwam ik er achter dat ik wel een mooi beeld heb maar ik zie geen parkeer line weet iemand of ik dat aan moet zetten in de rns of hoort dat gewoon in het beeld van de camera te zitten.
Heb al contact gezocht met de verkoper op aliexpres maar die geeft geen gehoor meer.

Het gaat om deze camera
http://nl.aliexpress.com/item/HD-Wa...iew-Camera-Car-Reverse-Backup/2032470885.html
 
RNS510 ondersteund wel parkeer lijnen. Misschien niet elke versie, mar er zijn allessinds versies die het ondersteunen. Welke versie heb jij Onair?
Ik heb een rns 510 c versie
Maar bedoelde meer ik heb de camera met gele tulp aan gesloten op mijn samsung tv daar had ik wel beeld maar niet de hulp lijnen in beeld.
Vandaar de vraag zou het dan kunnen dat ik de hulp lijnen alleen kan zien op mijn rns.
Kan de camera nog niet instaleren op de rns ik wacht nog op de camera interface.
Maar goed als de camera dus niet goed is kan ik beter al vast op nieuw gaan zoeken naar een goeie camera met hulp lijnen.
Het gaat me niet zo zeer om die hulp lijnen maar heb wel zo iets van als ik het ga maken moet er gewoon wel gelijk alles op en aan zitten anders is het alleen maar zonden van het werk
 
Heb denk ik idd niet alles goed gelezen, warmte zeker? :grin: het is idd de camera die de lijnen aanstuurt.

Vrees idd dat de camera die je gekocht hebt geen ondersteuning bied. Staat anders wel foto's in de adv met lijnen op het scherm. Zou het gewoon eens proberen als je de module binnen hebt.
Bedankt voor je reactie.
Ja ik wacht het even af tot alles binnen is en dan probeer ik het even in de auto.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!