Achteruitrij camera Polo 6R HELP!

Ik heb een tijd geleden een Kenwood autoradio gekocht ( kenwood DDX4021BT ) dubbeldin. Mooi apparaat en beschikt over een achteruitrijd camera functie.
Vandaag heb ik in duitsland een universele camera gekocht ( AudioVox RVC1 ). Deze heb ik volgens de beschrijving boven het kenteken gemonteerd en de kabel loopt via
de kentekenplaat verlichting naar binnen de kofferbak in. Die kabel wordt aangesloten dmv een stekker aan een andere kabel welke direct via de zijpanelen naar de radio in gaat. Tevens zit er aan het uiteinde nog een kabel genaamd reverse.
Deze heb ik ook gemonteerd aan het reverse kabeltje wat uit de radio komt. (dit is als ik mijn auto in zijn achteruit zet dat de camera meteen het beeld op de radio weergeeft). In de kofferbak zitten bij de camera 2 kabeltjes vast aan de grote kabel wat naar de radio gaat.
Op 1 kabeltje ( deze is rood ) zit een labeltje met de tekst 12V erop. Deze heb ik op de 12v aangesloten van mijn kentekenplaat verlichting. Echter zit er nog ene klein kabeltje aan genaamd GND en deze is rood-zwart. Waar moet ik deze op aansluiten??

Ik heb me laten vertellen door een kennis dat deze moet worden verbonden met mijn achteruitrijlicht maar hoe doe ik dat en waar vind ik dat?? Of is die kabel ergens anders voor.

Als ik nu de auto in de achteruitrij versnelling zet geeft hij dus niet meteen het beeld weer van de camera ( wat eigenlijk wel zou moeten ) Als ik die GND kabel ergens op inplug dan geeft hij wel het beeld van de camera op mijn radio.

HELP!!

Hieronder de foto met de kabeltjes afgebeeld!

20130525224220.jpg
 
jip zoals xander zegt dat is de ground, oftewel de aarding die moet je dus op je chassi/massa vastzetten (het best zo kort mogelijk, niet zo heel belandgrijk maar het is gewoon beter)
 
GND, kan je vinden op het linkerachterscherm, daar zittten een aantal bruine draden op de carrosserie geschroefd en kan je hem bij aansluiten.

Daarnaast heb je de +12V aangesloten op je kentekenplaatverlichting?!?! Dan gaat je camera alleen stroom krijgen indien jeje verlichting aan hebt staan hè...
 
Ik wil graag dat als ik de auto in de achteruit zet, dat dan de camera verschijnt, maar ook als ik hem handmatig wil aanzetten, dat dit dan ook werkt ...

Krijg het helaas niet :(
 
zowel de camera als de kenwood moeten het signaal krijgen, dus 12volt op het reverse signaal.
Het kan zijn, indien het niet direct werkt, je bij de kenwood het even aan moet zetten in het menu.
Bij de kenwood is het de paars/witte draad.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!