Achteruit rij verlichting kinks achter werkt niet meer.

Hallo allemaal.

Sinds een paar dagen doet mijn linker achteruit rij licht het niet meer (Polo 6r 2010).

Vandaag dacht ik even het lampje te vervangen en mijn auto te laten keuren. Helaas liep het iets anders.
Nieuw lampje er ingezet, werkte nog steeds niet. Ok misschien iets op de print stuk gegaan.
Naar de sloop gereden en een andere gehaald. Probleem nog steed niet opgelost.

Heeft iemand een idee wat het anders zou kunnen zijn? Rechts werkt zonder problemen maar links wil niet.

Kan iemand mij vertellen welke zekeringen voor de verlichting zijn, kan het niet vinden in het zekeringen diagram.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Heb je de connector al nagekeken? Kabelbreuk wellicht? Steker niet goed in de connector?
Meet je wel spanning op de draad voor achteruitrijlicht?

Zekering 27 als het goed is, maar rechts werkt wel zeg je dus de zekering zal gewoon goed zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb je de connector al nagekeken? Kabelbreuk wellicht? Steker niet goed in de connector?
Meet je wel spanning op de draad voor achteruitrijlicht?
Stond helaas ergens langs de weg te klooien en had geen multimeter bij me. Ik ga morgen proberen het door te meten.
Alle verlichting werk verder normaal iig.
Ik kan helaas ook nergens vinden welke zekering voor de achteruit verlichting moet zijn.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Zekering 27 als het goed is, maar rechts werkt wel zeg je dus de zekering zal gewoon goed zijn.
Ja ik kon ook zo snel geen kapotte zekering vinden. Maar wil de het zeker weten om het te kunnen uitsluiten.
Morgen maar proberen te meten of er een draad breuk in zit of iets dergelijks.

Weet niet waar het anders nog aan zou kunnen liggen.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Ik heb net met een OBD de auto uitgelezen. Krijg de volgende twee fout melding naar boven:

1. Back-up lamp switch - Implausible signal - Fault code: 00063
2. Activation of right parking light - Open circuit - Fault code: 03432

Weet niet of jullie hier wat mee kunnen, google helpt me er niet mee.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Wie van jullie denkt allemaal dat een Polo 6r een achteruitrijlamp heeft links dan??
Ik dacht dat er altijd twee aan gingen als ik achteruit ging. Maar ik maak hier uit op dat er maar een is en dat de linker dan een mist licht is?

Het dashboard lampje staat nog steeds aan en alle andere verlichting werkt volgens mij zoals het hoort.
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
Polo 6r heeft links de mistlamp en rechts het achteruit licht

Je storing komt door een stadslicht dat kapot is of slecht contact maakt
Bedankt voor je antwoord.

Dan moet ik dus op zoek naar welk lampje wel stuk is.
Alles lijkt goed te werken maar krijg wel het dashboard lampje.

Morgen maar een nieuwe zoektocht starten
 
Volkswagen  6R  1.2-12v 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!