Achterspoiler van

Ik vond bij AliExpres een Achterspoiler van ABT voor de AW, deze spoiler is geschikt voor diverse modellen, qua afmetingen vind ik dat vreemd. Na vraag bij de leverancier leverde een positief antwoordt, " ja is voor uw model".
De prijs is een stuk goedkoper dan hier, nl. USD 169,- inclusief verzenden als gift. Wat zou jullie conclusie zijn? past het of past het niet. ps niet in kleur vanwege mogelijke vervoersschade.

[[URL='https://www.aliexpress.com/item/-/32917141581.html']35
JINGHANG ABS Car Rear Wing Trunk Lip Spoilers For VW Volkswagen POLO GTI 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
US $168.99 / piece 2 days left
US $259.99 / piece

Orders (0)
Shop 1990 Store Remove
[/URL]
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik zou zoiets niet doen. 0 bestellingen en 0 reviews bovendien is het toch een aardig bedrag en als het niet goed past zit je met de gebakken peren
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Je kan dat prima doen, ookal heeft de verkoper geen beoordelingen. Op het moment dat de spoiler niet past maak je hier een foto van, deze stuur je naar aliexpress als geschil, vervolgens krijg je het volledige bedrag terug. Soms mag je de spoiler zelfs dan nog houden, al meerdere keren meegemaakt dit. Ook voor hoge bedragen geen probleem hoor.
En stuur voor de zekerheid een foto van jou auto naar de verkoper, als hij dan ja zegt kan die geen kant meer op. Aliexpress leest namelijk ook de chats mee nadat je een geschil opent.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Ik vond bij AliExpres een Achterspoiler van ABT voor de AW, deze spoiler is geschikt voor diverse modellen, qua afmetingen vind ik dat vreemd. Na vraag bij de leverancier leverde een positief antwoordt, " ja is voor uw model".
De prijs is een stuk goedkoper dan hier, nl. USD 169,- inclusief verzenden als gift. Wat zou jullie conclusie zijn? past het of past het niet. ps niet in kleur vanwege mogelijke vervoersschade.

[35
JINGHANG ABS Car Rear Wing Trunk Lip Spoilers For VW Volkswagen POLO GTI 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
US $168.99 / piece 2 days left
US $259.99 / piece

Orders (0)

Shop 1990 Store Remove
Is een 6c GTI spoiler
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
Toch maar besloten om het niet te doen via Ali Express, reden? het is gewoon niet duidelijk qua maatvoering. BIJ VW komt de set op euro 268 ex maar wel zwart gespoten, is wel serieus geld.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo
Toch maar besloten om het niet te doen via Ali Express, reden? het is gewoon niet duidelijk qua maatvoering. BIJ VW komt de set op euro 268 ex maar wel zwart gespoten, is wel serieus geld.
Ik kan me ook niet e voorstellen dat de 6c gti klep idem is als een AW klep...

Die spoiler is idem aan de gene die ik heb
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: BRO-Turbo en Hansstaal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!