achterskirt 6r met uitlaatsysteem

ik vind persoonlijk de ABT wel mooi vooral dat Carbon afwerking! NICE!
maar 1500 euro was het toch? wel beetje duur...
wel jammer dat je die dakspoiler niet erbij had genomen PoloDave...
die vind ik ook super mooi Big Grin
 
daar ben ik nog niet over uit, mijn voorkeur gaat uit naar een breed spoilertje als die van een GTI of Votex, maar die vind ik allebei niet zo super in het zwart.. Aan de andere kant heeft ABT nieuwe 18'' velgen uitgebracht die wel enorm sexy zijn, in dat geval zou ik wel het ABT spoilertje nemen om alles 1 fabrikant te houden :)

[resize=400:1onnczwe]http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_commerce/dr_felge_20.jpg[/resize:1onnczwe]

maar 2000 eurie voor een set zonder banden! dus die gaat nog even in de wachtlijst Stick Out Tongue

maar genoeg offtopic maar weer ;)
 
FF nog meer offtopic (Sorry):

PoloDave ik zou zeggen DOEN! je kunt immers niet achterlopen op de Tune ups HAHAHA

het is jammer dat ze niet de gehele spoiler Carbon hebben gemaakt...dat zou toffer hebben gestaan dan alleen het middenstukje...
ik heb begrepen dat het alleen voor de 1.2 TSI is want de 1.4 GTI heeft een speciale uitlaat systeem ofzo?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!