achterruitwisser Polo 6N (sproeier)

Bij het zoeken naar het niet sproeien van de achterruitwisser, kwam ik al snel op onderstaand probleem.

IMAG3092%20%28Custom%29.jpg

IMAG3093%20%28Custom%29.jpg

Lijkt me niet dat dit los erin hoort te zitten, en is er iemand die een afbeelding uit ETKA heeft hoe het hoort?
Dan weet ik ook meteen hoe het verder in elkaar zit Big Grin
Wellicht een artikelnummer zodat ik het kan bestellen, of kan zoeken op internet.

Verder nog een vraag hoe de ik de sproeier kan afstellen.
deze sproeide in de tijd dat hij het nog deed al niet goed.
IMAG3096%20%28Custom%29.jpg


Gr, Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Lijkt me dat het in het blauwe ding moet, maar dat witte (met bruine) ding lijkt me afgebroken. Op deze foto zie je hem wel zitten.

De sproeier kan je afstellen met een dunne naald

Klopt dat hij uit het blauwe gaatje komt, 't zat er los in. (dat bruine lijkt me ook niet std)
Als ik zie dat ik een complete unit kan bemachtigen voor €10, vraag ik me af of dat niet voordeliger is dan een nieuw onderdeel :)

Zal de sproeier proberen te draaien met een naald/speld..
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
Heb het onderdeel vervangen.
Ging echter niet zo makkelijk.

Het nevelkopje zat muurvast, en eraf getrokken.
Vervolgens een 6mm boor gepakt, en vanaf buiten het plastic weg geboord.
Later met een 7/8 mm boor van binnenuit de rest van het achtergebleven witte pijpje eruit geboord.

Vervolgens schoongemaakt, zat allemaal roest tussen?!
Nieuwe buisje erin geklemt, en nevelaar van buiten erin gestoken.

Werkt weer als nieuw! :mrgreen:

Gr Erik
 
Vw  Polo  1.2 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!