Achtercamera “Nextbase” monteren Polo AW 2023

Saja

Nieuw lid
Ik wil een Achtercamera van Nextbase monteren aan de binnenkant op de achterruit. De camera op de ruit plakken, dat lukt nog. Maar dan…. Het kabeltje. Kan iemand uitleggen hoe ik het kabeltje van deze camera kan laten lopen vanaf de binnenkant achterklep naar binnen in de auto, liefst door die rubberen kabeldoorvoer die al in de achterruit zit. Er zit aan de binnenkant van de achterklep geen kunststof kap die ik er af kan halen. Dat is een metalen gedeelte.

Laatst bewerkt:
Vollswagen  PoloVI 
Met behulp van kabelclips op het metaal?

Dan richting het kunstofgedeelte, daar het metalen deel van de achterklep in en dan zo via het rubber naar binnen.
Zie rode lijn. Hopelijk is het een beetje duidelijk.

Als je durft kan je ook een gaatje boren en die netjes afwerken.

IMG_5390.webp
IMG_5391.webp

Volkswagen  Polo 6R 
Bedankt, ga ik morgen met daglicht even bekijken. Dat “gaatje boren” dacht ik ook al aan, maar ik weet niet wat er achter zit.

Laatst bewerkt:
Vollswagen  PoloVI 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!