Accu vervangen polo 6C

6CRline

Bekend lid
248
183
62
Goedenavond polo'ers

Helaas is maandag mijn accu overleden en moet ik dus een nieuwe accu aanschaffen.
Nou wou ik dit zelf wel doen alleen kwam ik er achter dat dus de nieuwe accu gecodeerd dient te worden in VCDS.
Nu heb ik zelf een OBD11 dongle en is mijn vraag of dit zelf goed te doen is... niet dat ik straks met allerlei vreemde storingen zit

Alvast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
Makkelijk zelf te doen, met het invoeren moet je alleen wel oppassen dat je niet vergist met de nummer 0 en de letter O.
verschil is dat de nul wordt geschreven als Ø.

Good luck
 
.  .  . 
  • Leuk
Waarderingen: 6CRline
Heb t recent ook met mijne gedaan. Inleren is easy, 1 cijfertje vervangen en de ah aanpassen. Regeleenheid 19, dan adaptation, en dan battery adaptation of iets in die richting.

Je moet alleen het laatste nr van het serienummer dus vervangen.
 

Bijlagen

  • batt.png
    batt.png
    60.5 KB · Weergaven: 44
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI > 115PK powered by Vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: 6CRline
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!