Accu/Parrot

Ik heb een Polo 6R 1.2 60 PK bouwjaar 2011 en wil graag info over het inbouwen van een Parrot en over het aanschaffen van een goede nieuwe accu. Ten eerste de Parrot; ik heb een RNS 510 autoradio en moet daarvoor een verloopstekker aanschaffen, want ik wil absoluut niet in de bedrading van de Polo gaan knippen. Weet iemand waar de verloopstekkers (tweedehands?) te koop zijn? Of zijn er andere oplossingen voor? Ten tweede; een accu. Ik merk dat mijn accu minder begint te worden dus ik moet langzaam rond gaan kijken voor een nieuwe. Ook hier heb ik een vraag over. Kan ik zonder meer een accu met een hoger MAh in de Polo zetten of heeft dat geen nut omdat de trafo hem toch niet kan laden? Of denk ik nu verkeerd? Ben benieuwd naar jullie reacties!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 60pk 
Ik heb een Polo 6R 1.2 60 PK bouwjaar 2011 en wil graag info over het inbouwen van een Parrot en over het aanschaffen van een goede nieuwe accu. Ten eerste de Parrot; ik heb een RNS 510 autoradio en moet daarvoor een verloopstekker aanschaffen, want ik wil absoluut niet in de bedrading van de Polo gaan knippen. Weet iemand waar de verloopstekkers (tweedehands?) te koop zijn? Of zijn er andere oplossingen voor? Ten tweede; een accu. Ik merk dat mijn accu minder begint te worden dus ik moet langzaam rond gaan kijken voor een nieuwe. Ook hier heb ik een vraag over. Kan ik zonder meer een accu met een hoger MAh in de Polo zetten of heeft dat geen nut omdat de trafo hem toch niet kan laden? Of denk ik nu verkeerd? Ben benieuwd naar jullie reacties!
Over de parrot.
Zijn tussen stekkers voor.
Kijk ff op hun website
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
@JohanH toevallig heb ik maandag afscheid genomen van mn Parrot.
Deze ligt nog achterin mn auto incl alle benodigdheden om deze aan te sluiten! enkel de microfoon moet nog verwijderd worden uit het dashboard.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!