Accu leeg

Wilde na week weer is scheuren in m'n gti ja mooi niet accu leeg.

ik mobiliteitsplan gebeld en er kwam iemand die zei ja is normaal hoor na week
nieuwe Candy en Crafter hebben dit al na lang weekend waar of gelul?


gr Ramon
 
Lijkt me heel sterk...maar mocht dit zo zijn dan mag VW wel eens met een oplossing komen, want anders zie ik voor komende winter het somber in.
De monteurs van het mobiliteitsplan gaan overuren maken ben ik bang voor.
 
auto is drie maanden oud of ze moeten er een ouwe accu in hebben gegooid die spanjaarden.

hoop gezeik ze stuurde me weg ja is normaal en als je het wil laten teste koste je dat 2 uur arbeid want monteur is er twee uur mee bezig met uitlezen.

ik heb klacht ingediend dan zal de mobi service het druk hebben met al die vws die langer als 6 dagen stil staan
 
Jammer dat de dealer je serieus neemt. Want dat je accu leeg na een week is natuurlijk niet normaal voor een Caddy en een Crafther ook niet overigens
Het is een kleine moeite voor de dealer om een stroom tang aan te sluiten en te kijken hoeveel stroom er wordt
Afgenomen als de auto in rust is
Als er te veel stroom afname is zal de dealer gewoon aan het werk moeten

Verzeker je er wel van dat je subwoofer goed heb aangesloten
Grt Donna
 
Inderdaad, een Autoscan en dan wel opslaan.
Dit geldt echter alleen voor wijzigingen in de coding van een module.
Als je een Adaptation wijzigt kun je het beste daar zelf een aantekening van maken of een screenprint van de originele situatie opslaan.
Ook kun je nog informatie over de wijzigingen vinden in de map C:\ROSS-TECH\VCDS\Debug in het bestand AdpLog.TXT voor de Adaptations en in CodingLog.TXT voor de Codings.
Het pad kan per installatie iets anders zijn. Bij mij is het bijv. C:\ROSS-TECH\VCDS-Beta\Debug
 
Juist elektrische storingen is uit te lezen. Vaak genoeg tegengekomen dat er een open circuit foutmelding werd aangegeven of short to the ground. Uitlezen heeft wel degelijk zin. Kan inderdaad een kleine kortsluiting zijn of dat bijvoorbeeld versterkers aan blijven staan of dat toch gewoon de accu kapot is. Als de accu nu al na een week stil staan leeg is dan is dat als het vriest na een nacht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!