ACC

Daarom staat mijn CC altijd zo'n 5 km boven wat je mag, haal dus regelmatig in. Als het kan ga ik naar rechts maar vaak genoeg is er geen ruimte en ik ga mezelf ook niet klemrijden op langzaam verkeer omdat pietje er zonodig langs moet. Wat het vaak erger maakt zijn de mensen die geen gebruik maken van de spitsstrook, waardoor mensen die iets harder rijden gedwongen zijn de linkerbaan te pakken.
het is een beetje geven en nemen daarin vind ik, je hebt snel genoeg in de gaten of je links onnodig mensen ophoud waardoor je er wel even tussen duikt.
Nou zal er ongetwijfeld iemand hier zeggen hoezo? ik rij al 5 kilometer per uur harder dan dat je mag, maar dan vind ik je gewoon een egoist en precies de automobilist waar mensen zich aan ergeren die wel doorrijden, Politie agentje spelen moet je aan de mensen overlaten die daar voor zijn opgeleid maar dat is mijn mening. en idd die spitsstrook durven sommige gewoon niet op te rijden denk ik ook omdat ze net wat smaller zijn vaak.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: dov
het is een beetje geven en nemen

Probleem in het tegenwoordige verkeer is dat de meeste mensen alleen maar nemen.

Als ik naar rechts ga moet ik in de remmen en kan daarna niet terug naar links omdat de rest van het verkeer ook links blijft plakken. Dus als het kan ga ik naar rechts, anders wacht je maar geduldig tot ik wel naar rechts ga. Dat is geen kwestie van politieagentje spelen...

En als je niet op de spitsstrook durf te rijden moet je maar thuisblijven. De strook is breed genoeg, als een vrachtwagen er kan rijden kan je dat ook in je Kia Picanto...
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
mwa als jij onnodig links gaat rijden en het verkeer hindert moet je je ook realiseren dat je net zo goed ipv die hele 5 kilometers die je extra rijd 5 extra kunt rijden zodat je vlotter weer naar rechts kunt invoegen aangezien de linkerbaan geen speelveld ondervonden aan jouw regels is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
mwa als jij onnodig links gaat rijden en het verkeer hindert moet je je ook realiseren dat je net zo goed ipv die hele 5 kilometers die je extra rijd 5 extra kunt rijden zodat je vlotter weer naar rechts kunt invoegen aangezien de linkerbaan geen speelveld ondervonden aan jouw regels is.

En voor de volgende die harder wilt nog 5 km harder? Zullen we dan met zijn allen 200 km/h gaan rijden...

Ik rijdt niet onnodig links want ik ben aan het inhalen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
En voor de volgende die harder wilt nog 5 km harder? Zullen we dan met zijn allen 200 km/h gaan rijden...

Ik rijdt niet onnodig links want ik ben aan het inhalen.

wat een slechte comeback zeg, er zijn toch om de 100 meter flitsers/undercovers dus 200km/h kan je nauwelijks rijden in NL

je bent niet aan het inhalen als je cc aan hebt, dan ben je verdwaald
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
wat een slechte comeback zeg, er zijn toch om de 100 meter flitsers/undercovers dus 200km/h kan je nauwelijks rijden in NL

je bent niet aan het inhalen als je cc aan hebt, dan ben je verdwaald

Die 200 km/h was sarcastisch bedoelt.

Als ik harder rijdt dan een andere auto dan ben ik aan het inhalen. Of ik nu cc aan heb of niet. En ik verdwaal niet snel hoor.

Iedereen wil altijd maar harder dan de ander, ik vaak ook. Maar dat betekent niet dat de auto voor je maar aan de kant moet. Zit ook vaak genoeg achter iemand die wat langzamer rijd, maar dan moet je gewoon geduldig wachten tot je er langs kunt.

Maar deze discussie kan eindeloos doorgaan, laten we er maar mee stoppen voordat we hier ook aan elkaar gaan ergeren in plaats van op de weg. Iets wat we misschien ook maar wat minder moeten doen met elkaar.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
ik vind het een mooie discussie hoe verschillende mensen er over denken! en snap nu beter waarom mensen op de linker baan denken dat ze aan het inhalen zijn. als we verder gewoon netjes in een discussie blijven is er toch niks aan de hand, een ieder heeft hier zn eigen idee over inhalen of naar rechts moeten
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
ik vind het een mooie discussie hoe verschillende mensen er over denken! en snap nu beter waarom mensen op de linker baan denken dat ze aan het inhalen zijn. als we verder gewoon netjes in een discussie blijven is er toch niks aan de hand, een ieder heeft hier zn eigen idee over inhalen of naar rechts moeten

Niks mis met een discussie, verschillen van mening zullen er altijd zijn. Zolang we maar respectvol met elkaar omgaan, zowel in het verkeer als daarbuiten.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!