ACC

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Leden, wat ik me afvraag als je ACC aan hebt staan en de auto uit zichzelf gaat remmen als de auto voor je iets langzamer rijdt bijvoorbeeld.... Gaan de remlichten dan altijd aan? Lijkt me best irritant voor auto's achter je ;) Ondanks de negatieve verhaal die ik heb gelezen over ACC ben ik er erg tevreden mee. Gewoon zorgen dat je altijd links rijdt...dan werkt het prima :)
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Als je auto Remt gaan je remlichten aan anders gaat het wel erg gevaarlijk worden he, bij een beetje gas los niet maar als de Acc begint bij te remmen gaan deze natuurlijk aan. en ja je ziet het wel eens op de weg constant die remlichten maar beter dan niets. dan hangen ze zo snel in je achterbumper
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: gabrielseinen en Orrie
Gewoon zorgen dat je altijd links rijdt
Precies de automobilisten waar ik een schurft hekel aan heb ja, gewoon zorgen dat je altijd links rijd. en dan ook gewoon zorgen dat iedereen die wel sneller links rijd zich kapot ergert omdat jou ACC dan beter werkt.. gelukkig is rechts dan vrij want die ACC houd toch zat ruimte :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Dus omdat je een gti rijdt denk je dat je sneller rijdt dan de rest Vd wereld. Er is niets irritanter en gevaarlijker dan mensen die rechts inhalen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Dus omdat je een gti rijdt denk je dat je sneller rijdt dan de rest Vd wereld. Er is niets irritanter en gevaarlijker dan mensen die rechts inhalen.

waaruit baseer je dat, gwn gassen wnnr je wilt inhalen en geen file veroorzaken pik

ps mijn verbruik bevestigd wel wat je beweert mvg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Mijn opmerking was gericht op jm89. Die begint uit het niets dingen te roepen die nergens overgaan. De mensen die links rijden zijn in mijn beleving aan het inhalen en niet file’s aan het veroorzaken.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Mijn opmerking was gericht op jm89. Die begint uit het niets dingen te roepen die nergens overgaan. De mensen die links rijden zijn in mijn beleving aan het inhalen en niet file’s aan het veroorzaken.

Links rijdende mensen met cruisecontrol (cc op max snelheid, dus bv 120/130) aan zijn niet aan het inhalen maar zijn verdwaald
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Zijn jullie zussen? Snap het wel...jullie denken beiden dat je alleen in kan halen op de aller linker baan. Overigens staat mijn ACC meestal op 140 naar Utrecht en terug. Daar kan je prima mee inhalen. En op een vierbaans snelweg kan je ook geregeld inhalen op de tweede baan. Goed gesprek dames.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
linksplakkers zijn enorme frustratiebronnen. onnodig linksplakken zorgt voor frustratie bij medeweggebruikers. Die gaan daardoor domme fouten/beslissingen maken. Ga gewoon naar rechts als je kan. linkerbaan is niet bedoeld om langdurig op te rijden.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Zijn jullie zussen? Snap het wel...jullie denken beiden dat je alleen in kan halen op de aller linker baan. Overigens staat mijn ACC meestal op 140 naar Utrecht en terug. Daar kan je prima mee inhalen. En op een vierbaans snelweg kan je ook geregeld inhalen op de tweede baan. Goed gesprek dames.
Wat ben je nou allemaal Wazig aan het doen, goed gesprek Dames? ik heb maar 1 keer gereageerd op jou bericht en daarin kan je volgens mij precies zien wat ik bedoel. JIJ bent degene die zegt gewoon altijd links rijden daar reageer ik op. omdat gewoon altijd links rijden voor andere weg gebruikers nogal storend is omdat jij wil dat je ACC het goed doet moeten andere daar last van hebben, en het klopt wat je zegt er is meer ruimte links maar ik zie tegenwoordig alle mensen met ACC links rijden zodat die auto niet steeds remt dat snap ik, maar bloed irritant.
Rechts inhalen gevaarlijk? roep het dan niet over jezelf af met je: "gewoon zorgen dat je altijd links rijd"

Verder even goede vrienden hoor, zo aanvallend hoeft het allemaal niet te zijn. laten we het gewoon leuk houden op een forum (l) (l) :kissingheart: :kissingheart:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP en Juno Leloup
Daarom staat mijn CC altijd zo'n 5 km boven wat je mag, haal dus regelmatig in. Als het kan ga ik naar rechts maar vaak genoeg is er geen ruimte en ik ga mezelf ook niet klemrijden op langzaam verkeer omdat pietje er zonodig langs moet. Wat het vaak erger maakt zijn de mensen die geen gebruik maken van de spitsstrook, waardoor mensen die iets harder rijden gedwongen zijn de linkerbaan te pakken.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI DSG Highline 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie en Juno Leloup
Daarom staat mijn CC altijd zo'n 5 km boven wat je mag, haal dus regelmatig in. Als het kan ga ik naar rechts maar vaak genoeg is er geen ruimte en ik ga mezelf ook niet klemrijden op langzaam verkeer omdat pietje er zonodig langs moet. Wat het vaak erger maakt zijn de mensen die geen gebruik maken van de spitsstrook, waardoor mensen die iets harder rijden gedwongen zijn de linkerbaan te pakken.
ik doe en ervaar precies hetzelfde.
Soms vind ik ACC heel raar reageren, maar dat is voornamelijk op binnen wegen, niet op de snelwegen.
Zou Adaptive eigenlijk ook zo nu en dan uit willen kunnen schakelen, maar dat gaat helaas niet.
Nu voor werk naarLuxemburg met een huurauto en dan mis ik adaptive cruise control toch wel weer.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie en TRS78t
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!