ABT tuning days

Hallo allemaal,

Binnenkort zijn er weer ABT tuning days (20% korting) en dacht hier gebruik van de maken.

Nu ben ik ff nieuwschierig geweest omdat ik geen goede ervaringen heb met mijn garage, en heb bij van Udenhout ook gevraagd of het mogelijk was mijn 1.2 TSI te chippen.
Tot mijn schrik kreeg ik de volgende reactie:

Geachte heer ## ,

Bedankt voor uw aanvraag ,

Helaas is het nog niet mogelijk de 1.2 te tunen wegens technische problemen.
Tevens zullen de ABT tuningsdagen in Nederland dit keer niet gelijk lopen met die in Duitsland.
Onze importeur heeft gisteren een bericht verstuurd dat deze in een later stadium in Nederland gehouden zullen worden.

Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Iemand die van deze technische problemen heeft gehoord?deze meneer schijnt hun tuning expert te zijn, ben onlangs langs de garage geweest voor de terugroep actie, en er is momenteel ook veel media aandacht voor downgrade motoren met panne (turbo's).

Mvg Robert.
 
veel turbo's begeven het al zonder chip dus dat zal de reden niet zijn denk ik.. (of misschien willen ze op deze manier extra gevallen voorkomen)
Bij de GTI hebben ze de ABT tuning stopgezet omdat de accu leegliep na 3 dagen, misschien is dat bij de 1.2 ook
 
ik zou er nooit een ABT chip in doen , op mijn leon was het gewoon flinke bagger en op de leon 310 is het ook al gewoon rotzooi ! Als je het goed wilt laten doen ga je naar JD enigneering
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!