aansteker 12v lampje defect

Hi form leden
lampje van midden consul is uitgevallen, daar waar aansteker is. normaal brande daar een rood :idea: lampje toch?
wie weet hoe ik deze zelf kan vervangen en welke soort lampje er in zit?

alvast bedankt
Kerem :cool:
 
Hallo forum leden:).

Helaas zit ik ook met het zelfde probleem: lampje van midden consul is uitgevallen, daar waar aansteker is. normaal brande daar een rood licht.
ik zie dat er een link gestuurd is. Alleen ik kan hem niet openen. Zijn er mensen die het opnieuw willen sturen? of uitleggen hoe ik het kan vervangen?

Alvast bedankt!
Bertin
 
vw  polo BM  1.2 TDI BM 
Langs de dealer is helaas niet gratis. Ze vragen toch meteen geld ervoor. Zijn er toevallig foto's ervan? Waar ik het los kan maken?

Bedankt!
Bij mij deed de dealer het wel gratis. Alleen was het zelfs voor de dealer lastig om hem los te krijgen met speciaal gereedschap.
Ik heb volgens mij nog wel een handleiding, ik zal eens zoeken voor je.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Heb hem er laatst gewoon uit gehad. Even 2 ijzerdraadjes (moeten wel stevig zijn) onder een hoek buigen, aan de binnenkant van de sigarettenaansteker kijken waar je ze achter kunt haken en dan met beleid naar boven trekken. Ging heel makkelijk!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: krisrock
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!