Aanslag in koplamp

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Ik heb sinds enige tijd soort stof aanslag in de binnenkant van mijn linker koplamp.
Valt eigenlijk op als de lamp aanstaat.

Meer polo rijders die dit ook hebben en wat kun je hier aan doen zodat de lamp weer helder is zoals mijn rechter koplamp.
Heb het geprobeerd met een stofzuiger en perslucht spray maar dit was geen succes.

Misschien valt het wel onder de garantie maar betwijfel het..IMG_20201109_202837.jpgIMG_20201109_230158.jpg
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Thanks misschien de volgende x in een stofvrije omgeving de lampen vervangen denk dat dit misschien de oorzaak is geweest? Garage gaf aan ook mogelijk door hitte van de lamp dat vuil en stof aanbrandt tegen de binnenkant van je koplamp.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb ik ook, maar wel wat minder. Viel me op nadat ik beetje had zitten klooien om led lampjes erin te zetten en wat wringen met metalen deeltjes zoals de fitting etc. Leek een beetje op kleine metaal splinters bij mij die aanslag.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Heb ik ook, maar wel wat minder. Viel me op nadat ik beetje had zitten klooien om led lampjes erin te zetten en wat wringen met metalen deeltjes zoals de fitting etc. Leek een beetje op kleine metaal splinters bij mij die aanslag.
Ja dat is bij mij ook het geval geweest ☹️.
Lastig om dat te verwijderen en schoon te maken.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!