Beste Polo-liefhebbers,
Na zelf een 60k km's in een 1.4 TDI te hebben afgelegd (leaseauto vd zaak, nu een Volvo), wil nu mijn vriendin een eigen auto kopen. Jullie raden het al, ze vond de Polo prachtig en i.v.m. haar woon-werk verkeer is een dieseltje rendabel (35k km's p.jr).
Het Zwakke Punten-topic heb ik al gevonden, dit geeft mij echter onvoldoende aankooptips. Kunnen jullie mij misschien helpen met waar ik op moet letten bij een 1.4 TDI met een km-stand tussen de 120k en 150k?
Mijn eigen Polo was destijds niet een heel goed exemplaar. Deze stond na 2.000km al binnen bij de dealer voor een nieuwe brandstofpomp. Verder heb ik er echter geen problemen mee gehad. Maar ik heb er dan ook geen 150k-km mee gereden.
Hebben jullie tips, kwaaltjes, alternatieven en 'laten-staan-argumenten'?
Alvast bedankt.
Martin
Na zelf een 60k km's in een 1.4 TDI te hebben afgelegd (leaseauto vd zaak, nu een Volvo), wil nu mijn vriendin een eigen auto kopen. Jullie raden het al, ze vond de Polo prachtig en i.v.m. haar woon-werk verkeer is een dieseltje rendabel (35k km's p.jr).
Het Zwakke Punten-topic heb ik al gevonden, dit geeft mij echter onvoldoende aankooptips. Kunnen jullie mij misschien helpen met waar ik op moet letten bij een 1.4 TDI met een km-stand tussen de 120k en 150k?
Mijn eigen Polo was destijds niet een heel goed exemplaar. Deze stond na 2.000km al binnen bij de dealer voor een nieuwe brandstofpomp. Verder heb ik er echter geen problemen mee gehad. Maar ik heb er dan ook geen 150k-km mee gereden.
Hebben jullie tips, kwaaltjes, alternatieven en 'laten-staan-argumenten'?
Alvast bedankt.
Martin