Aankoop advies polo AW gti 2020

Beste forum leden
Na 5 jaar afwezigheid kom ik toch weer terug ( voorheen 6r gti )
Nu voornemens een AW gti te kopen.

Jullie tips waar ik op moet letten bij aanschaf, ik koop de auto het liefst gelijk met de opties die ik wil, Voor mijn wensen lijstje zijn:
Kleur grijs of blauw
Liefst bracia wielen
Virtueel dashboard
Climate aurco vol auto met stoelverwarming
Camera en parkeerhulp

Bekleding maakt me nu nog zoveel uit classic gti of half alcantara

De vragen die ik heb waar ik hier sntwoord hoop te krijgen.
Is keyles entry altijd gekoppeld aan keyless start.
Nu is keyless ook een nadeel ivm diefstal maar daar kom ik wel aan uit.

Zijn de buitenspiegels altijd inklapbaar?
Welk knop functie zit er in het middenconsole boven pakeerhulp ?

Wat is jullie ervaring met het panorama dak.

Is de gti altijd met xenon of zijn er in de verlichting nog mogelijkheden anders dan drl met xenon
Zoals gevraagd welke algemene klachten komen er nu vaak voor bij dit model ( aw gti)
Hoor en lees het graag.
Grt
Marco
Ps is er ook een Facebook groep waar veel leden zitten?
 
@Auto-insite ik wil even reageren op je vragen.
Ik kan niet alles beantwoorden omdat ik het gewoon niet weet.
Wat ik wel weet is dat ik sinds half januari in een Polo GTI uit 2019 rijd met Full Opties die jij noemt naar volle tevredenheid.
Het is een import uit Duitsland ik heb de auto gekocht bij van Vossen Exclusief uit Tilburg.
Dit auto bedrijf kan ik je aanraden zelf heb ik alleen maar goede ervaring met deze mensen zowel in de omgang als het zaken doen op een eerlijke wijze alles wat gezegd CQ is afgesproken word nagekomen zonder enige twijfel,
Dit bedrijf doet alleen importeren uit Duitsland zowel VAG als andere merken maar alle auto's hebben de juiste Km stand zijn zonder schade en Dealer onderhouden aantoonbaar vind ik allemaal persoonlijk heel belangrijk.
Ik heb met deze auto vanaf januari nog geen enkel probleem gehad de auto heeft in juni een beurt gehad en is APK gekeurd zonder enig probleem.
Dit bedrijf heeft regelmatig Polo's GTI te koop meestal Full Optie en in allerlei kleuren let wel de prijzen zijn zonder garantie maar natuurlijk kan je met Bovag garantie bij hun een auto kopen daar moet je dus extra voor betalen ik moest voor een jaar Bovag garantie 611 euro bijbetalen.
Maak de juiste keus want je kan je geld maar 1x uitgeven zelf ben ik gevallen voor de kleur van mijn GTI en na uitgebreid te hebben geinformeert ben ik gaan kijken en heb de auto gekocht.


Ps ik heb geen aandelen;)
20230514_135144.jpg
 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
Ik weet niet of je al ben voorzien maar heb even op de site gekeken van Van Vossen Exclusief Tilburg maar hij heeft weer een nieuwe Polo GTI binnen.
In het Zwart niet de kleur die je aangaf en bouwjaar 2019 maar voor de rest alle opties die je wou hebben en met een goede prijs en Km stand.

 
Volkswagen  Polo  2.0 GTI 245 Pk 430 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!