A Red One

Hallo allemaal,

Na mijn bestelling 3 maanden geleden ben ik sinds vorige week de eigenaar van een nieuwe Flashred VW Polo BM Comfertline.
Ik heb er twee opties op gekocht, te weten het Winterpakket en de Climatronic.
Ik heb verder alle namen en plaatjes van de auto laten halen.

Om er toch een eigen draai aan te geven heb ik er 17" zwarte Tenzo R Type M velgen onder gekocht. Met daarbij Dunlop Sport Maxx banden. Tot nu toe bevallen de banden uitstekend. En de zwarte velgen onder de auto doen hem geen slecht.

Verder heb ik alle ramen laten tinten (behalve het voorraam natuurlijk). En niet gekozen voor de groen getinte ramen die als optie besteld konden worden. Ik vond dat geen mooie combinatie met het flashrood.

Ben nu momenteel bezig met te bedenken hoe ik de audio apparatuur wil gaan plaatsen in de auto. Zonder het terug te vinden in het interieur. Dus geen zichtbare speakers en zo.
Even kijken wat voor effect dit uiteindelijk gaat hebben op de hoogte van de auto (vooral achter), anders is een verlaging eventueel ook nog een optie.

Hier onder een foto:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!