9N3

Re: Walter's 9N3 ( winterwielen Audi A3)

Nee dit zijn inderdaad de "oude" Ambition wielen van de A3 van voor de facelift dus bouwjaren 1996-2000 en die zijn inderdaad steek 5 x 100 past dus onder de Polo alleen denk ik wel dat de banden te hoog zijn. De banden van de Polo zijn 195breed-55hoog-15inch velg diameter en die van de A3 195-60-15 dan krijg je dus een beetje een "trekker" look.
 
Re: Walter's 9N3 ( winterwielen Audi A3)

walter zei:
ChrisPoloParts zei:
De banden van de Polo zijn 195breed-55hoog-15inch velg diameter en die van de A3 195-60-15 dan krijg je dus een beetje een "trekker" look.

Denk dat ik dat niet erg vind voor de winter modus ;) rij een stuk veiliger dan op de zomerband ;)

Dat bedoel ik....veiligheid voor alles...looks voor de zomer (ja toch?)
 
Re: Walter's 9N3 ( winterwielen Audi A3)

neusje is erg bruut geworden!!!
velgen is goed voor de winter,
maar voor de zomer verwacht ik tog wel meer van je.
dacht eerlijk gezegt dat oudere oudi's ook al 5x112 was.
ben benieuwd of t dus past.

simpel setje a3 staal paste ook niet zover ik weet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!