9n3 van Pasa

Pasa030

Bekend lid
173
117
50
Beste leden,

Hier heb ik eindelijk een paar fotos van mijn Polo (niet de beste maar dat komt nog). Omdat ik nu eindelijk tijd (en geld) heb om bezig te zijn met de auto maak ik nu de topic aan met het gehele traject die de Polo ondergaat. Ik heb aardig wat ideetjes :mrgreen:.

full

full


Koplampen zijn allemaal led 6000K. Zoals te zien heb ik bumperschade. Ik heb de auto zo gekocht. Nieuwe bumper ligt klaar, ik wacht alleen even tot ik een GTI achterbumper heb zodat deze gelijk gespoten kunnen worden. Achter wil ik ook pdc inbouwen. Ik neem de motorkap ook mee ivm roest.

Gti grillen komen er ook in, maar twijfel of ik deze hoogglans zwart wil hebben. Ook de lipjes van de voor en achterbumper wil ik eventueel hoogglans.

Ook zit ik eraan te denken om de hendel van de achterklep te vervangen voor een van een golf 6 zodat die geopend wordt met de logo. Type aanduiding gaat eraf.

full

Oude interieur van Franklin, helaas lukt het niet de leuningen van de achterbank over te zetten ivm andere bevestigingspunten. Ik ga in de vakantie alle stoelen opnieuw laten bekleden, dus ideetjes zijn welkom!
Stoelverwarming staat in de planning na de vakantie. Bestuurdersstoel is diepgereinigd, als het te zien is. Het lijkt alsof de stoel nieuw is. Car detailing doe ik als hobby maar overweeg weekends als erbij te doen.

De hemel wil ik zelf gaan bekleden in zwart alcantara, ziet er veel beter uit.
Zelf een armsteun ingebouwd afkomstig van cargoods.

full

Ook de bovenstuk van de dashboard wordt zwart alcantara.

Hier komt nog een nieuwe stuur in, denk aan een golf 7 stuur of een 6r, we l multifunctioneel. Ik ben nog op zoek naar een teller met full fis. Momenteel heb ik geen boordcomputer dus ook de hendels worden vervangen, die liefst van een golf 6. Moet nog even kijken of het past...

Nieuwe gti pook besteld via alie, nog even wachten.
Gehele interieur verlichting is ook wit led.

full

Eerste wat ik had gekocht was een radio, deze leek het meest op de originele. Afkomstig van ome ali voor maar €60 :mrgreen:.

Gehele paneel gaat vervangen worden voor de bekerhouders die erin gaan komen. Dank aan Ruud voor de linker bekerhouder!

full

Achterportier ramen ga ik tinten inclusief de achterklep, zo origineel mogelijk maar wel donker dat er niet naar binnen gekeken kan worden.

Tevens wil ik nieuwe speakers inbouwen in de achterportieren die zijn helaas afwezig, ik ben op zoek naar dynaudio set uit een golf 6. Eventueel in de toekomst ook nog elektrische ramen voor achterin.

full

De velgen(15inch) die er momenteel onderzitten worden de winterset en deze nieuwe heb ik voor €75 kunnen binnenhalen, wel met aardig wat stoeprand schade. Dat ga ik zowiezo nog herstellen.
Het zijn 17 inch old rs6 velgen, ET35 &7,5J. Denk aan de kleur metallic antraciet. Misschien de remklauwen ook meenemen in de kleur rood.

Motorisch zit ik aan een grotere turbo en verstuivers te denken, het heeft geen haast. Uiteraard icm nieuwe intercooler. Wel ga ik de turboslangen en vacuumslangen vervangen uit voorzorg, liefst rood :mrgreen:. Na deze upgrade zowiezo nog een chip op maat en nieuwe koppelingset met vaste vliegwiel.

Voor nu is dit het, mochten er dingen nog veranderen komen de fotos er zsm op:)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.9 TDI 100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!