9n3 gti loopt te arm

Beste leden,

Mijn polo 9n3 gti 20v houd minimaal in nou geeft hij ook aan dat hij 8,2 liter op de 100km geeft en was voorheen 12of13 liter oer 100km ik krijg geen foutmeldingen maar maak me toch zorgen dat hij te arm loopt hebben jullie enig idee waardoor dit komt?
 
Volkswagen  Polo 9n3 gti  1.8t 20vt 
Controleer je bougie's eens, deze vertellen HEEL veel over het verbrandingsevenement in je motor. De kleur van je bougies vertellen precies of de motor:
- te rijk -> zwart
- precies goed -> bruin/donker
- te arm -> grijs/wit
loopt..

anders de lambda waarden uitlezen of een 4gastester aan je motor hangen. fueltrims zeggen vaak ook veel over de toestand van de motor.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
paar euries bij de bouwmarkt en je hebt een biesjoedop
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ik heb vroeger bij mijn Seat Ibiza (1.8 20vt) gehad dat ik vermogen miste.
Toch had ik wel een storing, het was er een over uitlaatgas te arm/ te rijk maar deze was sporadisch dus ik negeerde hem.
Toch na diagnose stellen via meetwaardes tot conclusie gekomen dat de Lucht massa meter kapot was.
Dit scheelde echt een hoop pks.
Ik had de code bij gerrit speek ingetypt en zo bij de juiste waardes uitgekomen die de auto zou moeten geven.
Dus het zou een lmm kunnen zijn, maar dan zou je meetwaardes moeten controleren
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!