9N3 Gerammel achterzijde

Bosino

Bekend lid
1,012
10
48
Hello,

Ik heb sinds 2 maanden problemen met m'n schokdempers. Nu is me opgevallen dat ze veel rammelen als het buiten koud is.

4 maand geleden toen ik deze V-maxx schroefset heb gemonteerd had ik hier geen last van. 2 maand later toen het iets kouder werd begon het gerammel. Na een tijdje rijden was het gerammel weg. Nu sinds een paar weken is het gerammel extreem geworden. Zelfs als ik over de kleinste gaten rijd hoor ik gerammel.

Heb vandaag even een filmpje gemaakt waar het geluid goed te horen is.
Zzzzzzz - YouTube

Van 0.01-0.10 sec rijd ik 40km/h op een gladde straat.
Van 0.20-0.29 sec rijd ik met 20km/h over een klinker straat.

Weet niet zeker dat het afkomstig is van de schokdempers.
Lijkt me sterk dat dit geluid van rubbers komt.
Ik heb er een goedkoop V-maxx schroefsetje onder zitten.

ps. het komt van de achterzijde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag alle rubbers met een overdosis aan WD40 ingespoten. Maar helaas het gekraak is er nog steeds.

Nog een filmpje gemaakt. Ik weet het niet zeker, maar ik denk 99% kans dat het van de schokdempers komt.

Auto opgekrikt en de wielen omhoog gedrukt.
Zzz - YouTube
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!