9N: Deurbekleding er af halen, los rubber

Ruud9N

Premium lid
Vandaag de deurbekleding losgehaald van de bestuurdersdeur omdat ik de rubberen strip bij het raam wilde vastzetten.
Helaas bleek dit dus onmogelijk omdat er achter de deurbekleding een metalen plaat zat die behalve met moeren ook met (soort van) popnagels vast zat.
Heeft iemand deze metalen plaat ooit los gemaakt? (en zo ja, hoe? Vriend van mij wil er zelfs niet aan beginnen)

Deze strip zit los en krijg ik dus niet vast geklikt. :(

Hier houd ik hem open. De spleet waar mijn duim zit moet dus dicht zijn.

Bijlagen

• 2014-09-02 17.40.45.jpg
    2014-09-02 17.40.45.jpg
    277.4 KB · Weergaven: 7
  • 2014-09-02 17.41.13.jpg
    2014-09-02 17.41.13.jpg
    214.9 KB · Weergaven: 6
Volkswagen  '03 Polo 9N 
Dat is apart! Heb laatst de metalen plaat er nog uitgehaald. Bouten rondom losmaken dan de twee rubberen doppen bovenaan losmaken, raam organisatie beneden en dan komen er nog twee bouten van het raam te voorschijn. Die losmaken en het raam bijna helemaal naar beneden doen. Raam eruit tillen Door deze iets te kantelen. Vervolgens kan je de aarde eruit halen maar door de raamgeleiders moet dit eerst iets naar beneden. Denk wel aan je kabelboom van je deurslot!

Zitten hier geen 2 paspennen in als het ware popnagels?

ztvp0w.jpg

Dank je voor de info Maik.

Dat zou ik niet weten TLC, zo technisch ben ik niet. :(

Had ik er nou maar een foto van gemaakt. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!