8th International VAG Meeting - 17 Juni 2012, Asten (NL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De datum van onze meeting staat al weer vast en die willen wij uiteraard met jullie delen..

2012comingsoon2-1.jpg


De datum is zondag 17 juni 2012, en ook dit jaar gaan wij weer ons uiterste best doen om er weer een leuke en gezellige meeting van te maken, nu maar hopen dat we dit keer wat beter weer hebben dan afgelopen jaar :lol:
hier nog wat foto's van de 2011 editie
http://www.flickr.com/photos/basoostveen/sets/72157627007106106/

Net als voorgaande jaren zijn er ook dit jaar voor de mensen die voorgaand aan de meeting een overnachting willen boeken in het nabij gelegen Nobis Hotel speciale kortingen geregeld. Hier komt zodra er concrete prijzen bekend zijn meer info over.
 
Re: 8th International VAG Meeting - 18 Juni 2012, Asten (NL)

Zie het maar als ons verjaardagscadeau aan jou RJPolo, een mooie meeting niet al te ver vanaf Den Bosch op je eigen verjaardag, hoeveel specialer wil je je verjaardag hebben? Big Grin
 
Re: 8th International VAG Meeting - 18 Juni 2012, Asten (NL)

@Bas zal wel moeten is me verjaardagscadeau zegt Jarno :)
Dus gaat helemaal goed komen! Ik ben erbij! Big Grin
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Re: 8th International VAG Meeting - 18 Juni 2012, Asten (NL)

Inderdaad hopen op beter weer dit jaar. Maar als het aan ons als organisatie ligt, gaan wij ons uiterste best doen om het dit maal te compenseren met een mooiere meeting!
 
Re: 8th International VAG Meeting - 18 Juni 2012, Asten (NL)

mag ik ff klagen,
jullie werken met 2 verschillende datums.

Ik moet nog ff zien of ik er bij ben de 17e
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!