8GB USB Stick met muziek niet herkent door 310 systeem Polo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte Dames en Heren,

Ik zit met het volgende weirde probleem.

Ik had een 4GB usb stickie in mijn Polo zitten die het gewoon perfect deed en doet qua muziek afspelen. Nou had ik elke keer het probleem als ik wilde wisselen met andere muziek dat ik elke keer wat van het stikkie moest halen en weer toevoegen.

Dus ik dacht ik scoor me een 8GB stickje en plemp daar mijn muziek op, dan hoef ik dat op en neer gecopieer niet te doen. Dus ik heb mij een Kingston Datatraveler aangeschaft en daar lekker mijn muziek opgezet.

Het stickje heb ik net zoals de oude stick gewoon op FAT32 geformatted. Maar als ik het stickje aan de polo hang via de bekende media kabel dan word het stickje wel herkent maar thats it.... hij blijft echt ZEKER een uur branden en er gebeurd dan nog niks.

Om te kijken of het lag aan de hoeveelheid data er op ben ik gewoon met mijn laptop in de auto gaan zitten en ben ik elke keer gewoon folders met bestanden gaan weghalen van de stick, tot dat ik uiteindelijk zelfs nog maar 1 folder met 12 mp3tjes had staan en zelfs daarop blijft dat ding gewoon hangen. Ik heb de stick op verschillende manieren geformateerd, in windows 7 en in windows xp. Toen ik hem in windows XP heb geformateerd met FAT32 zag hij het stickje wel sneller, maar nadat ik er muziek had opgezet en hem weer had aangesloten krijg ik dat hij geen muziek bestanden gevonden heeft terwijl die er dus wel opstaan.

Ik heb echt geen idee hoe dit nou kan, misschien dat het bestand systeem toch fat16 moet zijn (wat me sterk lijkt want mijn oudere 4gb stickie is gewoon fat32) en het lijkt mij ook niet dat het aan de grote van het stickie kan liggen want ik lees overal op het forum dat je er zo een hdd van 750gb of zo er aan kan hangen en dat werkt als ene tierelier. Het stickje heb ik ook getest, en gekeken of die gewoon goed is maar ik kan er gewoon alles mee doen op me pc en laptop.

Mijn vraag is of iemand misschien weet hoe ik dit probleem kan oplossen?? Misschien pak ik het verkeerd aan? of zie ik iets niet??

Graag zie ik jullie hulp tegemoed.

Met vriendelijke groet

DrDeathhand
 
Re: 8GB USB Stick met muziek niet herkent door 310 systeem P

deze? [resize=300:2xardtud]http://www.gearxs.com/gearxs/images/KT43DTIG38GB.jpg[/resize:2xardtud]

zo ja dan heb ik dezelfde combi zonder enig probleem! ik zal hem morgen eens uit de auto trekken en voor je kijken hoe die geformatteerd is.
 
Re: 8GB USB Stick met muziek niet herkent door 310 systeem P

Problem Solved!!

Na al die format dingen gedaan te hebben deed hij het nog steeds niet.
Toen heb ik maar eens voor de zekerheid de good old HP USB Format tool
uit de kast gehaald.

Deze heeft opnieuw de USB Stick geformatted, duurde ook best lang, langer
zelfs als je een normal format doet in Windows, maar daarna pakte
de Polo gelijk het stickie met de mappies er op.

Dus blijkbaar is de manier hoe je een stickie format zoals ik al dacht zeer belangrijk!
Nou wil ik graag het topic sluiten maar heb GEEN idee hoe :)
Dus als iemand daarmee kan helpen super!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!