7th Int. VAG Meeting Asten 19 juni 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad het enige waar wij zelf geen invloed op hadden, dat ging "niet zoals gehoopt" -> regen.

Gelukkig hebben we de luifels van Kras dusdanig in kunnen richten, zodat er grote stukken eronder vrij waren zodat mensen eventueel konden gaan schuilen -> en dat bleek een verstandige zet!
Maar toch zie ik de dag zelf terug als zijnde positief. Uiteraard is het jammer dat de opkomst lager lag dan voorgaande jaren, maar gezien het weer vind ik het toch een leuke opkomst geworden, ook vanuit Duitsland en België. De sfeer onder de bezoekers was top, de kwaliteit van de wagens was hoog, weer veel mensen gesproken en veel gelachen -> en daar draait het in deze hobby om naar mening, lol hebben met elkaar :cool: en die was er ook zeker de zaterdagavond in de hotelbar :lol:

En de afstand, tsja, ik rij al jaren soms wel 100-en km's af voor meetings, België, Duitsland, Oostenrijk, Engeland, dat is een persoonlijke kwestie of je iets ver vind of niet. Zelf vind ik het wel waard, maar ligt er natuurlijk ook aan voor welke meeting het is. De Pool die 1200km afgelegd had om bij ons op de meeting te zijn had er geen moeite mee blijkbaar :lol:

Wij kijken in ieder geval terug op een rustige, maar naar weersomstandigheden alsnog 'geslaagde' editie! En de voorbereidingen voor volgend jaar gaan al vlug weer van start ;) hopelijk tot volgend jaar! (met zon aub! :lol: )
 
Volgend jaar ga ik zeker :) Als ik zo de foto's kijk en de sfeer die ik (heel eventjes) geproefd heb dit jaar dan komt het met goed weer helemaal in orde ;)

En ik ben er zo Stick Out Tongue
 
Aanwezig zal al voldoende zijn, het aantal 9N's, 9N3's & 6R's vanuit Nederland mag omhoog. Begrijp me niet verkeerd, genoeg in die klasse, maar in die prijs-categorieën gaan de bekers bijna altijd richting het buitenland (Duitsland, Engeland, België) en dat terwijl er meer dat zat prachtige Polo's van die modellen in Nederland rondrijden! Enige meeting in Nederland die de VW Polo waardeert voor wat hij is (meer verschillende model-reeksen dan de Golf! ;) ) en dat mag gezien worden vind ik zelf ;)

Sfeertje proberen we elk jaar "leuk" te houden, dan betekent selectief flyeren en promoten en dusdanig bezoekers uitnodigen zodat je het gemiddelde "petjesvolk" niet meeneemt. Niets op tegen, maar zo'n meeting willen we uiteindelijk niet, draait om de auto's, de hobby, en dus de lol en weekend-vibe bij ons op de meeting en in de Polo Club.

Hopelijk zien we jullie volgend jaar ook op de meeting, en mocht je op een andere meeting in de tussentijd een lange kerel, met zwart krullend haar en een brilletje uit een Polo 6N of Polo 2 zien stappen -> spreek me even aan, altijd gezellig om nieuwe Polo-enthousiastelingen te leren kennen! Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!