Inderdaad het enige waar wij zelf geen invloed op hadden, dat ging "niet zoals gehoopt" -> regen.
Gelukkig hebben we de luifels van Kras dusdanig in kunnen richten, zodat er grote stukken eronder vrij waren zodat mensen eventueel konden gaan schuilen -> en dat bleek een verstandige zet!
Maar toch zie ik de dag zelf terug als zijnde positief. Uiteraard is het jammer dat de opkomst lager lag dan voorgaande jaren, maar gezien het weer vind ik het toch een leuke opkomst geworden, ook vanuit Duitsland en België. De sfeer onder de bezoekers was top, de kwaliteit van de wagens was hoog, weer veel mensen gesproken en veel gelachen -> en daar draait het in deze hobby om naar mening, lol hebben met elkaar

en die was er ook zeker de zaterdagavond in de hotelbar :lol:
En de afstand, tsja, ik rij al jaren soms wel 100-en km's af voor meetings, België, Duitsland, Oostenrijk, Engeland, dat is een persoonlijke kwestie of je iets ver vind of niet. Zelf vind ik het wel waard, maar ligt er natuurlijk ook aan voor welke meeting het is. De Pool die 1200km afgelegd had om bij ons op de meeting te zijn had er geen moeite mee blijkbaar :lol:
Wij kijken in ieder geval terug op een rustige, maar naar weersomstandigheden alsnog 'geslaagde' editie! En de voorbereidingen voor volgend jaar gaan al vlug weer van start

hopelijk tot volgend jaar! (met zon aub! :lol: )