Voorstellen 6R R-Line CBZB

Ik zal mezelf ook meteen even voorstellen, mijn naam is Suradj en ik ben eigenaar van deze Polo 6R R-Line uit 2012 met een licht gekietelde 1.2 TSI motor (cbzb) met 163xxx gelopen. Dit is mijn 1e auto en ik heb er superveel plezier en leuke momenten mee gehad.

Hij is niet meer helemaal standaard. De auto is voorzien van “eagle eyes” koplampen wat een beetje de golf 7 look geeft. Hij staat op 17” canyon velgen die eigenlijk van het hoge model polo af komen (cross polo) deze is ook wat lager met als ik het goed heb het originele R-Line sportonderstel wat echt fantastisch goed op de weg ligt, maar wel iets minder comfortabel met 4 man + bagage in de ardennen. Ook heb ik een volledig R-Line interieur, half alcantara en leer en een sportstuur. Ook is de auto voorzien van een schuifkanteldak wat echt heerlijk is. De auto was al voorzien van een piggyback van rothe, je voelt rond 2000rpm wel echt de turbo er in klappen maar hoger in toeren zwakt het vermogen wel af. De boost spike voelt wel leuk tho.

Ik zit er wel over te denken om in de toekomst toch de piggyback weg te doen en de auto een stage 1 tune te geven en ook twijfel ik erover om volgend jaar voor 18” te gaan maar de look wel oem+ te houden

Bijlagen

• IMG_5403.webp
    IMG_5403.webp
    396.9 KB · Weergaven: 11
  • IMG_5120.webp
    IMG_5120.webp
    51.1 KB · Weergaven: 11
  • IMG_5003.webp
    IMG_5003.webp
    2 MB · Weergaven: 10
  • IMG_4896.webp
    IMG_4896.webp
    2.2 MB · Weergaven: 12
Volkswagen  Polo 6R R-Line 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!