6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg 100,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf een MF stuur gekocht dus deze is over.

Staat is nieuw.

Zonder airbag, eventueel wel voor je aan te komen.

Monteren en inlezen rond eindhoven ook.

Vraagprijs 95,-

[resize=600:xonuzqb0]http://img843.imageshack.us/img843/6339/1020032h.jpg[/resize:xonuzqb0]
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg

BlackPoloBM zei:
Is dat mogelijk? Van een niet-MF stuur overstappen naar een MFstuur?

Ik ben hier in eindhoven bij een zaak geweest. In eerste instantie om mijn vag instellingen aan te laten passen. Bleek dat een polo bij had van zijn moeder en vond mijn enthousiasme wel leuk. Vervolgens kreeg ik leds en weerstanden om W8 in mijn polo te maken voor noppes mee.

Toen ik wilde gaan had ik het over het stuur in de polo van zijn ma (mf).
Ik zei dat ik dat ook wilde maar dat de regel module en kabel met knoppen los best prijzig was. Hij zei dat hij het kon maken zonder regelmodule enzo. Ik ga er donderdag heen om het in te laten bouwen.
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg

@ropo2002
Ben ik heeeeel benieuwd hoe hij dit gaat doen.
Schrijf hier aub je ervaringen.
En als het goed gaat en goed werkt kan hij hier denk ik een heleboel werk van krijgen!
Want tot nu toe was het altijd nodig om stuur+airbag+regelmodule(zit in het stuur onder de airbag) te vervangen, en dan aan te melden.
En de airbag van een niet MF stuur paste niet op een wel MF stuur.
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg

Oei maar ff wachten met verkopen dus tot na donderdag wanneer ik terecht kan om hem te laten monteren, met mijn vingers sturen is ook zo lullig!

Ik neem mijn camere mee en kon er bij blijven dus wanneer het lukt plaats ik mijn ervaring!

Ben benieuwd :?
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg 100

Werd vandaag gebeld door de jongen van VAG techniek dat er toch een kabeltje nodig was omdat het van golf 6 naar polo gaat en daardoor een andere connector in het stuur zit en hij het officieel/orgineel wil aansluiten ivm fabrieksgarantie. Het kabeltje stond in backorder en komt morgen of zaterdag binnen en wordt gebeld als hij binnen is. Het inbouwen wordt dus na het weekend. Wanneer het gedaan is open ik een nieuw topic met info.
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg 100

ropo2002 zei:
Werd vandaag gebeld door de jongen van VAG techniek dat er toch een kabeltje nodig was omdat het van golf 6 naar polo gaat en daardoor een andere connector in het stuur zit en hij het officieel/orgineel wil aansluiten ivm fabrieksgarantie. Het kabeltje stond in backorder en komt morgen of zaterdag binnen en wordt gebeld als hij binnen is. Het inbouwen wordt dus na het weekend. Wanneer het gedaan is open ik een nieuw topic met info.

even nieuwsgierig:
past je eigen airbag wel in het MF stuur?
Of neem je ook de airbag van een Golf 6 stuur?
 
Re: 6R Highline leren stuur, nieuwstaat met chroom inleg 100

Nieuwsgierigheid zie ik graag!

Als het goed is moet het passen gaf de jongen van Vag Techiek aan. Ik heb het stuur vandaag even opgehaald en wat ik zo zag lijkt het me te passen, het enige wat ik zie is dat de onderste strip (waar het chroom inzit) ietsjes breder is dan bij het Polo stuur. Maar wat ik zeker zag is adt de knoppen identiek zijn dus die moeten sowieso overgezet kunnen worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!