6R GTI Tunen (ervaring)

Haha,mooie Polo heb je iig,je kunt em ook chippen hoor :cool:
Dankjewel, maar de polo is niet van mij haha, maar van mijn zus, maar denk dat ik er wel af en toe in zal rijden tot ik alleen kan/mag rijden[emoji848], maar chippen dat nog niet haha, dan zal die wel iets sneller worden haha, 230nm dacht ik
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Vermogen is wel fijn ja, zeker met snelweg opgaan en auto's inhalen.
Ik ben van 200pk/300nm naar 86pk gegaan, dat merk je wel Stick Out Tongue Maar deze auto is wel 300kg lichter.
Al rijd het in stad prima, alleen boven de 100km/u wil het minder snel harder.

Ja ik ken dat hiervoor had ik 1.2tdi... kwa tanken is het wel weer leuk haha
 
Vermogen is wel fijn ja, zeker met snelweg opgaan en auto's inhalen.
Ik ben van 200pk/300nm naar 86pk gegaan, dat merk je wel Stick Out Tongue Maar deze auto is wel 300kg lichter.
Al rijd het in stad prima, alleen boven de 100km/u wil het minder snel harder.

Ja ik ken dat hiervoor had ik 1.2tdi... kwa tanken is het wel weer leuk haha
 
Het ligt er ook aan welk motorblok je hebt, het is of CAVE of CTH. Dit staat op je typesticker (onder je valse bodem en in je onderhoudsboekje). Goede chippers raden het af maar met de goede motorcode zou ik het risico heel misschien nog wel durven nemen. Ik heb het zelf niet gedaan, mijn blok heeft nu 126.000km gereden en ik merk dat ik vaak wel sneller ben dan standaard GTI's. Ik heb alleen een Forge cold air en een aangepaste Milltek.
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Het ligt er ook aan welk motorblok je hebt, het is of CAVE of CTH. Dit staat op je typesticker (onder je valse bodem en in je onderhoudsboekje). Goede chippers raden het af maar met de goede motorcode zou ik het risico heel misschien nog wel durven nemen. Ik heb het zelf niet gedaan, mijn blok heeft nu 126.000km gereden en ik merk dat ik vaak wel sneller ben dan standaard GTI's. Ik heb alleen een Forge cold air en een aangepaste Milltek.

Cave heb ik erin liggen. Ik ben er al uit, ik laat de auto zoals deze is. Ik heb een maxi pheformance uitlaat systeem eronder en trekt verder lekker goed. Mooi bakkie heb je
 
Cave heb ik erin liggen. Ik ben er al uit, ik laat de auto zoals deze is. Ik heb een maxi pheformance uitlaat systeem eronder en trekt verder lekker goed. Mooi bakkie heb je
Van waar kom je ? Kom je ook naar de meet? Ben nog opzoek naar een uitlaat systeem.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Het ligt er ook aan welk motorblok je hebt, het is of CAVE of CTH. Dit staat op je typesticker (onder je valse bodem en in je onderhoudsboekje). Goede chippers raden het af maar met de goede motorcode zou ik het risico heel misschien nog wel durven nemen. Ik heb het zelf niet gedaan, mijn blok heeft nu 126.000km gereden en ik merk dat ik vaak wel sneller ben dan standaard GTI's. Ik heb alleen een Forge cold air en een aangepaste Milltek.

Cave heb ik erin liggen. Ik ben er al uit, ik laat de auto zoals deze is. Ik heb een maxi pheformance uitlaat systeem eronder en trekt verder lekker goed. Mooi bakkie heb je
Van waar kom je ? Kom je ook naar de meet? Ben nog opzoek naar een uitlaat systeem.


Van waar kom je ? Kom je ook naar de meet? Ben nog opzoek naar een uitlaat systeem.

Amsterdam/Zaanstad, is er ook een ik de buurt binnenkort ben er nooit eerder geweest. Wil wel even komen buurten dan
 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!