6R Eibach Pro Shoppen

Ik ben van plan om een set Eibach Pro aan te schaffen voor mijn "cross"polo.
Enigste waar ik nog iets over twijfel is de stugheid in combinatie met mijn 17". Gaat dit nog ver achteruit of valt het wel mee ??
En ga ik ergens die wielkasten raken met 215/40/17 ?


Iemand die hem vast even kan verlagen met een setje Eibach Pro ?




 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
Met een schroefset ook, dus dat maakt niet uit. Heb altijd schroefsets gereden, dat maakt een auto ook een stuk stugger.
Heb nu op mijn A6 avant Eibach Pro liggen (lag er al op) en op mijn M3 een Schroefset, dus ik ken beide.
Ben alleen benieuwd wat het doet op een Polo 6R met 17"

En ik ben uiteraard benieuwd hoe het er ongeveer uitziet.
 
Volkswagen  Polo 6c Highline  1.2 TSI 
er zal niks aanlopen met die maat, maar reken inderdaad maar op een stuk minder comfort. Ik vond het standaard sportonderstel al stug, dus mij maakte het laatste beetje ook niet meer uit en ben voor een schroefset gegaan.

Ben een beetje lui geweest en heb even gegoogled:



met 35/55 veren:
 
Hmm.. het is altijd lastig om maten te schatten met photoshop. Er vanuit gaande dat je de helft van de ruimte uit de wielkasten kwijtraakt, zou dat er ongeveer zo uitzien.

Voor:


Na:


Potverdorie, volgens mij is m'n resize scriptje stuk op deze pagina. Hmmm vreeeeemd.
 

Bijlagen

  • verlaagd.jpg
    verlaagd.jpg
    90.6 KB · Weergaven: 254
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!