4x Boavista velgen incl 4x ContiPremiumContact™ 2 zomerbanden te koop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte Heren en dames,

Ik ga over een niet al te lange tijd afscheid nemen van mijn heerlijke fijne VW Polo Bluemotion. In januari lever ik hem in en ga ik een nieuwe VW Golf VII Highline 150PK met DSG rijden.
Daarmee ontstaat de situatie dat ik een setje zomer OF winterbanden over heb.

Hiermee kan ik zelf kiezen wat ermee gebeurd want het is natuurlijk mijn eigendom.
Persoonlijk denk ik dat ik iemand blijer maak met een set van 4x Boavista velgen met ContiPremiumContact™ 2 banden dan een set standaard Polo Bluemotion velgen met Goodyear Ultragrip 8 winterbanden.

De 4x Boavista velgen zijn GEEN originele afabriek af bestelde velgen. De velgen heb ik op dag 1 dat ik mijn auto in ontvangst mocht nemen aangeschaft bij autobanden bedrijf Rentmeester in Tilburg.
Hiermee heb ik 1.5 / 2 jaar gereden want ik heb altijd netjes gewisseld tussen mijn zomer/winter set.
De Boavista's zijn in goede staat maar hebben jammer genoeg her en der wel klein beetje stoeprand schade. Dit heeft te maken met het feit dat de ContiPremiumContact™ 2 banden geen velgen
beschermrand hebben en je daardoor echt HEEL ERG Goed je best moet doen om geen stoeprandje te raken. Behalve de her en der stoeprand schade zijn de velgen verder harstikke netjes.
De ContiPremiumContact™ 2 banden zijn ook nog na mijn inzien in goede staat, hoewel ik niet kan aangeven hoeveel mm profiel er nog opzit want ik heb daar niet zo'n meter voor maar er zit
echt nog genoeg profiel op om nog een hele tijd zonder probleem mee door te rijden.

Na wat onderzoek gedaan te hebben en de prijs die ik vraag voor deze set is een gemiddelde van wat ik her en der ben tegen gekomen.

Voor mijn set 4x Boavista velgen inclusief 4x ContiPremiumContact™ 2 banden vraag ik 500 euro. Ik heb twee fotos toegevoegd waarop u de velgen kan zien.

In afwachting van jullie reactie,

Mvg

DrDeathhand
 

Bijlagen

  • P1000192 (Large).JPG
    P1000192 (Large).JPG
    225 KB · Weergaven: 220
  • P1000193 (Large).JPG
    P1000193 (Large).JPG
    266.9 KB · Weergaven: 202
Laatst bewerkt door een moderator:
"De 4x Boavista velgen zijn GEEN originele afabriek af bestelde velgen."

maar zijn ze wel origineel VW?

profieldiepte kun je redelijk goed schatten door gewoon een muntje in het profiel te steken en dan een kijken hoe ver die erin gaat. het verschil tussen 1 en 7 mm zul je vast wel zien ;)
 
"De 4x Boavista velgen zijn GEEN originele afabriek af bestelde velgen."

maar zijn ze wel origineel VW?

profieldiepte kun je redelijk goed schatten door gewoon een muntje in het profiel te steken en dan een kijken hoe ver die erin gaat. het verschil tussen 1 en 7 mm zul je vast wel zien ;)

Beste Operator, In mijn post kan je lezen dat ik de Boavista velgen gekocht hebt bij Rentmeester in Tilburg, dus ze komen niet van de VW dealer af, dus zijn ze dan denk ik ook niet origineel VW.
Als dat zo was had ik zo wie zo wel meer gevraagd voor de velgen want dan had ik zelf er ook WAYYYY meer voor moeten betalen bij aankoop.

De profiel diepte zal ik morgen bekijken en posten!
 
Misschien zijn het wel SWH Muscari velgen die lijken op de Orginele VW Boavista velgen. Maar dat maakt niet uit het zijn mooie velgen en hoop dat je iemand er gelukkig mee kan maken.

Nou het zijn niet velgen die er op lijken, ze zijn echt identiek aan originele VW Boavista velgen. Ik heb het vergeleken met een Polo die @VW Dealer stond en ze zijn echt identiek. Zo iets heet volgens mij replica's
Tevens de originele VW Velgen zijn ook gewoon maar van een bedrijf die deze maken he.
 
Geachte Heren en Dames,

Mijn algehele excuses voor het niet eerder reageren op jullie reacties! Ik heb niet meer gereageerd omdat in de begin periode dat ik deze post plaatste
geen enkele reactie kreeg van mensen waardoor het voor mij allemaal te lang duurde. Ik heb uiteindelijk mijn winterbanden verkocht aan een goede maat van mij dus mijn zomer banden incl de boavistas gaan volgende week dinsdag ingeleverd worden met mijn Polo :( maar hierdoor heb ik helemaal niet meer bij stil gestaan dat ik deze Topic nog open had staan.

Nogmaals excuses voor het niet eerder reageren.

Deze topic kan gesloten worden!

Mvg

DrDeathhand
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!