3e zonneklepje?

Ruud9N

Premium lid
Spritmonitor.de
3,389
1,071
213
Vroeger heb ik veelvuldig in Volkswagens gereden waaronder de Polo en de Golf.
Nu heb ik vaak een 3e zonneklepje gezien boven de binnenspiegel en vond dat altijd verrekte handig.
Ik weet alleen niet meer of dit nu in de Polo of Golf was.
Mijn wagen heeft het helaas niet.

Herkend iemand dit?
Zit dit ook in een Polo of was het echt alleen de Golf?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dank voor de duidelijke foto.
Helaas zit dat klepje in een dieper gelegen stuk en dat stuk heb ik niet.
Heb ook de kleine verlichting. (heb wel de W8 verlichting al in huis. :))

Zal morgen eens goed kijken.

2013-07-11 19.41.07.jpg
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag even wat (onduidelijke) foto's gemaakt.
Ziet er echt heel anders uit. SNIF

2014-01-25 18.08.27.jpg
Binnenkant

2014-01-25 18.09.09.jpg
Buitenkant (door voorruit genomen)

Denk niet dat ik zomaar een klepje erop kan schroeven.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als het je echt heel erg dwars zit kan je natuurlijk tussen de 2 zonnekleppen een stuk plastic maken en in de zelfde kleur spuiten. Dan kan je dat met 4 platte magneetjes er tussen zetten als het nodig is.

Ik vraag me echter af, ga je daar echt zoveel van merken dat dat klepje daar niet zit? Bij mij zit het er wel, maar de zon komt er dan soms toch nog tussendoor...
 
Lijkt wel aan het fabrieksaf type verlichting gerelateerd te zijn. Heb de grote verlichting en ook de uitsparing voor het klepje net als Starsky.
Maar ik heb dan weer een voorruit waarin precies dat stuk afgedekt wordt met die zwarte stippen die je aan de randen ook ziet.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ik heb er vaak last van ja.
Toen mijn voorruit (gratis :) ) werd vervangen wilde ik er ook eentje met een groene band maar dat was helaas tegen dovemansoren gezegt. :( (en om nu te zeggen, dan haal de ruit er maar weer uit...)

Ga eens kijken of ik niet zelf een band kan laten printen o.i.d.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!