3e remlicht demonteren

Kan iemand mij vertellen hoe je het 3e remlicht van een Polo 6R kan demonteren?
Ik wil deze namelijk graag vervangen door een "smoke look" 3e remlicht.

b.v.d. voor jullie reacties.

Gr. Aero
 
Helaas is er nog steeds geen reactie gekomen op jouw vraag want ik wil namelijk een gti achterklep monteren op mijn polo bm maar ik wil even weten hoe ik het het slangetje aansluit van de ruitenvloeistof waarvan de sproeier in het 3e remlicht zit gemonteerd. Wist jij al meer over hoe je het 3e remlicht moet demonteren? Het nadeel is dat als het 3e remlicht er uit moet om het slangetje aan te sluiten op de sproeier dat bij de gti achterklep de spoiler over het 3e remlicht valt :-(.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Het 3e remlicht verwijderen is vrij simpel. Het makkelijkste is bij een type waar geen spoiler op zit want dat belemmert de boel een beetje. Als je een BM hebt dan moet je eerst de bovenkant van de spoiler demonteren, dit is het spoiler gedeelte wat om je 3e remlicht valt. De kap kan je verwijderen door aan de achterzijde van de spoiler deze omhoog te wippen en de spoiler naar je toe te trekken. Het is een soort klik systeem. Het verwijderen van het 3e remlicht doe je met 2 platte schroevendraaiers aan de bovenzijde van het 3e remlicht hem los te wippen. Dit moet je met 2 schroevendraaiers doen want je moet de druk geleidelijk verdelen want hij zit namelijk vast met 4 drukpunten en anders breek je een stuk van je 3e remlicht af.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!