3 piepjes tijdens het opstarten en rijden polo 9n 2004

Hoi Henk,

Welkom op het forum.
Als je wilt is het ook leuk om jezelf even voor te stellen met jouw auto.

Voor je probleem:
Mogelijk dat het met de buitentemperatuur te maken heeft. Meestal geven ze een kleine waarschuwing om te melden dat het glad kan zijn.

Bij mij doet ie het vanaf +4 graden.

Edit:
Ik vond dit in een van de links:
Eindelijk is de oplossing gevonden! Het blijkt een softwareprobleem te zijn. Tijdens de ABS-regelcontrole en het starten zakt de stroomsterkte van de electrische installatie onder de 9,1 volt. Hierdoor kunnen storingslampje en waarschuwingsignalen worden aangestuurd. Oplossing: Gewijzigde software van ABS-regelapparaat. De dealers hebben een cd met gewijzigde software.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en Sal
Hallo Nick,

Bedankt voor je antwoord!
Ik vind het op dit moment nog een wagen waar ik me toch wel voor schaam. Elke passagier stelt toch nog de vraag of de auto het nog gaat redden met al dat gepiep haha!

Groetjes,
Henk
Direct je auto langs de weg parkeren en de mogelijkheid aanbieden om verder te lopen! :mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!